Gå til innhold

Sliter med hovne lymfeknuter og selvtiliten min

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

`Det har vrt sånn sål lenge nå at jeg nesten føler at jeg ikke orker mer. Hver dag er slitsom, folk stirrer og ser på meg fordi de skjønner ikke hva de ser på rett og slett ,er flau.. Ser stor ut med jakke på selv om at jeg egentlig ikke er det men har hovne lymfeknute ri armhulen og ned langs armene sås ser giga ut forfra..var hos legen for et år siden pga av det og han spurte meg om hvordan det gikk med psyken min bare , han gadd ikke engang å undersøke meg.. tok blodprøver og de viste at jeg ikke hadde betennelse..har såog si mage sår nå etter x antall paraceter og ibuxer...fordi paraceter hjelper mot hevelsene... men nå begynner alt så si stopp..prøvde en gdag uten paracet og ibux nå og da så jeg gigaut og folk bare... ja, ho ene på jobb begynte å snakke om slanking osv...vil ikke vise meg for mennesker mer, vil bare vre for meg selv.

Anonymkode: 84227...e98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du skriver usammenhengende, og det er veldig vanskelig å forstå hva du mener. 

Dersom du har veldig store lymfeknuter må du selvsagt få helsehjelp. Ibux og paracet hjelper ikke på lymfeknutene. Dersom legen ikke vil undersøke deg, må du bytte fastlege. Om du mistenker at du har magesår må du også ta dette med legen din, og du må selvfølgelig slutte å spise ibux. 

Paracet hjelper ikke mot hevelse på noen måte. Det kan være skadelig å ta paracet fast over tid, så har du tatt 3-4 gram daglig i lang tid bør du få sjekket leververdiene dine. 

Anonymkode: 3158a...62c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du skriver usammenhengende, og det er veldig vanskelig å forstå hva du mener. 

Dersom du har veldig store lymfeknuter må du selvsagt få helsehjelp. Ibux og paracet hjelper ikke på lymfeknutene. Dersom legen ikke vil undersøke deg, må du bytte fastlege. Om du mistenker at du har magesår må du også ta dette med legen din, og du må selvfølgelig slutte å spise ibux. 

Paracet hjelper ikke mot hevelse på noen måte. Det kan være skadelig å ta paracet fast over tid, så har du tatt 3-4 gram daglig i lang tid bør du få sjekket leververdiene dine. 

Anonymkode: 3158a...62c

Jeg er bare så stor og har klumper under huden på armene- de kommer og går og jeg klikker for må alltid sjkekke. Folk rundt meg lurrer også fordi jeg alltid ser helt forskjellig ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Får du hjelp til å drenere lymfene, hos lymfødemfysioterapeut? Spør legen din om han kan henvise deg til det? Hørt med lymfødemforeningen hva annet du kan gjøre? Klem

Anonymkode: 12a47...007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Får du hjelp til å drenere lymfene, hos lymfødemfysioterapeut? Spør legen din om han kan henvise deg til det? Hørt med lymfødemforeningen hva annet du kan gjøre? Klem

Det var jo helt grusmomt å lese på det her, vil si jeg aldri blirbedre. Da vil jegheller bare dø.Har ikke selvtilit til å vre annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det var jo helt grusmomt å lese på det her, vil si jeg aldri blirbedre. Da vil jegheller bare dø.Har ikke selvtilit til å vre annerledes.

Du du du du! Rolig kjære deg, jeg også har noe lignende greier og jeg måtte legge om livet litt og kostholdet for å roe det ned, det samt behandling jevnlig har hjulpet. Men du, ikke la dette gå så hardt innpå deg, drit i hva folk mener og tenker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...