Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes du er lettest å få pent og ser naturlig ut? :) Bruker ikke mye sminke vanligvis cc krem og concealer, så jeg tenkte krem blush, men på en annen side blir man kanskje litt blank i huden da? (man trenger setting pudder osv) 

Anonymkode: 5d521...4b9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker begge deler. Egentlig ville jeg bare bruke krem/flytende blush siden jeg innbiller meg at det varer lengre, men jeg syns det er enklere å påføre blush i pudderform, og det er egentlig det jeg bruker oftest (har både krem, flytende og pudderblush). 

Anonymkode: f4a86...434

Gjest Fnuggolina
Skrevet

Jeg liker veldig godt Make the Make sin flytende Omega blush. Den legger seg ikke som krem. 

AnonymBruker
Skrevet
Fnuggolina skrev (21 timer siden):

Jeg liker veldig godt Make the Make sin flytende Omega blush. Den legger seg ikke som krem. 

Visste ikke at flytende eksisterte 😄 Skal absolutt sjekke den.

AnonymBruker
Skrevet
Fnuggolina skrev (21 timer siden):

Den må testes ut. Ser den er på tilbud på skincity👍🏻

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Den må testes ut. Ser den er på tilbud på skincity👍🏻

Ååå takk! 😁 Nå fant jeg den.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ååå takk! 😁 Nå fant jeg den.

Har allerede lagt den i handlekurven😄

https://www.skincity.com/no/makethemake/omega-liquid--blush?market=NOR&gclid=EAIaIQobChMIofargKW68AIVQ6OyCh1icA8LEAYYASABEgJtTvD_BwE

Ser de har celebration-week på skincity og har 20% tilbud på hele nettbutikken. Ikke så bra for lommeboken😆

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

https://www.skincity.com/no/makethemake/omega-liquid--blush?market=NOR&gclid=EAIaIQobChMIofargKW68AIVQ6OyCh1icA8LEAYYASABEgJtTvD_BwE

Ser de har celebration-week på skincity og har 20% tilbud på hele nettbutikken. Ikke så bra for lommeboken😆

Du er en knupp! 😄 Huff nei ikke bra for lommeboka... :P Men 20% er jo veldig bra avslag.

• Liker 1
Gjest Fnuggolina
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gikk på en minismell der.

Men klarte utrolig nok å begrense meg litt, jeg ELSKER Skincity og Make the Make 🙈🤷‍♀️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du er en knupp! 😄 Huff nei ikke bra for lommeboka... :P Men 20% er jo veldig bra avslag.

Gleder meg til å teste den ut 😄 Håper vi begge blir fornøyde!

Fnuggolina skrev (1 time siden):

Gikk på en minismell der.

Men klarte utrolig nok å begrense meg litt, jeg ELSKER Skincity og Make the Make 🙈🤷‍♀️

Ja, skincity er bra 👍🏻 Lurer på om jeg skal handle litt mer i kveld når jeg er hjemme😺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...