AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #1 Skrevet 7. mai 2021 Hva synes du er lettest å få pent og ser naturlig ut? Bruker ikke mye sminke vanligvis cc krem og concealer, så jeg tenkte krem blush, men på en annen side blir man kanskje litt blank i huden da? (man trenger setting pudder osv) Anonymkode: 5d521...4b9
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #2 Skrevet 7. mai 2021 Jeg bruker begge deler. Egentlig ville jeg bare bruke krem/flytende blush siden jeg innbiller meg at det varer lengre, men jeg syns det er enklere å påføre blush i pudderform, og det er egentlig det jeg bruker oftest (har både krem, flytende og pudderblush). Anonymkode: f4a86...434
Gjest Fnuggolina Skrevet 7. mai 2021 #3 Skrevet 7. mai 2021 Jeg liker veldig godt Make the Make sin flytende Omega blush. Den legger seg ikke som krem.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #4 Skrevet 8. mai 2021 Fnuggolina skrev (21 timer siden): Jeg liker veldig godt Make the Make sin flytende Omega blush. Den legger seg ikke som krem. Visste ikke at flytende eksisterte 😄 Skal absolutt sjekke den. Anonymkode: 5d521...4b9
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #5 Skrevet 8. mai 2021 Fnuggolina skrev (21 timer siden): Jeg liker veldig godt Make the Make sin flytende Omega blush. Den legger seg ikke som krem. Den må testes ut. Ser den er på tilbud på skincity👍🏻 Anonymkode: f4a86...434
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #6 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Den må testes ut. Ser den er på tilbud på skincity👍🏻 Anonymkode: f4a86...434 Ååå takk! 😁 Nå fant jeg den. Anonymkode: 5d521...4b9 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #7 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ååå takk! 😁 Nå fant jeg den. Anonymkode: 5d521...4b9 Har allerede lagt den i handlekurven😄 https://www.skincity.com/no/makethemake/omega-liquid--blush?market=NOR&gclid=EAIaIQobChMIofargKW68AIVQ6OyCh1icA8LEAYYASABEgJtTvD_BwE Ser de har celebration-week på skincity og har 20% tilbud på hele nettbutikken. Ikke så bra for lommeboken😆 Anonymkode: f4a86...434
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #8 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har allerede lagt den i handlekurven😄 https://www.skincity.com/no/makethemake/omega-liquid--blush?market=NOR&gclid=EAIaIQobChMIofargKW68AIVQ6OyCh1icA8LEAYYASABEgJtTvD_BwE Ser de har celebration-week på skincity og har 20% tilbud på hele nettbutikken. Ikke så bra for lommeboken😆 Anonymkode: f4a86...434 Du er en knupp! 😄 Huff nei ikke bra for lommeboka... Men 20% er jo veldig bra avslag. Anonymkode: 5d521...4b9 1
Gjest Fnuggolina Skrevet 8. mai 2021 #9 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har allerede lagt den i handlekurven😄 https://www.skincity.com/no/makethemake/omega-liquid--blush?market=NOR&gclid=EAIaIQobChMIofargKW68AIVQ6OyCh1icA8LEAYYASABEgJtTvD_BwE Ser de har celebration-week på skincity og har 20% tilbud på hele nettbutikken. Ikke så bra for lommeboken😆 Anonymkode: f4a86...434 Gikk på en minismell der. Men klarte utrolig nok å begrense meg litt, jeg ELSKER Skincity og Make the Make 🙈🤷♀️
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #10 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du er en knupp! 😄 Huff nei ikke bra for lommeboka... Men 20% er jo veldig bra avslag. Anonymkode: 5d521...4b9 Gleder meg til å teste den ut 😄 Håper vi begge blir fornøyde! Fnuggolina skrev (1 time siden): Gikk på en minismell der. Men klarte utrolig nok å begrense meg litt, jeg ELSKER Skincity og Make the Make 🙈🤷♀️ Ja, skincity er bra 👍🏻 Lurer på om jeg skal handle litt mer i kveld når jeg er hjemme😺 Anonymkode: f4a86...434
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå