AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #1 Skrevet 7. mai 2021 Jeg er 173cm høy og 62 kg. Trener styrke 4 dager i uken og cardio 2. Er relativt aktiv og har en del muskler, men midjen min er like bred uansett hva. Har tenkt over at de fleste i familien min ikke har innoversving på midjen, så kan det være genetisk? Eller er det noe jeg kan gjøre med det? Anonymkode: 0164d...767
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #3 Skrevet 7. mai 2021 Vær så snill, forstå at dette er genetikk. Du kan ikke trene deg til en smalere midje. Du kan legge på deg og gå ned i vekt, men din fasong og beinstruktur kan du faktisk ikke endre. Jeg tror man kan kosmetisk fjerne noen ribbebein(?) om det er medisinsk forsvarlig, men jeg tipper at i de fleste tilfeller er det ikke det, fordi ribbebeinene er der av en grunn. Jeg har smal midje, og har alltid hatt det, også når jeg har vært overvektig. Dette fordi det er genetisk. Det jeg derimot ikke har, er "thigh gap", det får jeg ikke uansett hvor slank jeg er (har vært ganske tynn på mitt tynneste). Anonymkode: 219b8...dd2 7
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #4 Skrevet 7. mai 2021 Husk at du er kjempe flott selv om du ikke har smal og definert midje. Anonymkode: 219b8...dd2 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #5 Skrevet 7. mai 2021 Det er genetisk. Jeg er omvendt, og skulle gjerne fått vekk litt lår og hofter og latt midjen være. Ingen bukser passer. Anonymkode: 5689a...3b3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #6 Skrevet 7. mai 2021 Jepp, lavt stoffskifte her. Anonymkode: d012b...815
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #7 Skrevet 7. mai 2021 Du er slank og trent og tipper at magen din er flatere enn min selv om jeg har timeglassfigur og går inn i livet. Det er ikke midjemålet i seg selv som er farlig, det er magefettet. Anonymkode: b97de...66c 5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #8 Skrevet 7. mai 2021 sliter med det samme, bare at magen min er stor også. null former her Anonymkode: 9ea9c...4b1
addict Skrevet 8. mai 2021 #9 Skrevet 8. mai 2021 Har relativt flat mage og er ca 82 cm i midjen. Er tyngre enn deg og kan helt fint gå ned 10 kilo, men erfaringsmessig så kommer jeg ikke nye lavere enn 78 cm i midjen. Har ikke veldig brede hofter eller veldig smal kasse, så sånn er det bare 😊
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #10 Skrevet 8. mai 2021 Jeg er undervektig og er 70 cm rundt midjen . Vet ikke hva jeg er før jeg har spist noe som helst, men dette har nok med bein å gjøre og. Jeg er 182 cm høy og veier 58, så 70 cm virker så stort da synes jeg. Ikke har jeg lår og rumpe en gang.. Men jeg også trener en del så muskler øker nok litt cm. Så er det hvor bred man er da. Jeg er ikke veldig smal, men heller ikke veldig bred.. Btw, cm du ser på modeller er bare tull. Alle har liksom en standard som settes. Hvis det er dette du ser på. De fleste av dem er større enn hva som står. Anonymkode: 50843...85d
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #11 Skrevet 8. mai 2021 Hvis du har mye fett rundt magen kan du kanskje trene deg til å bli smalere, men det kommer an på hvor fettet forsvinner førsthos deg. Man vil jo ikke slanke seg sykelig heller. Hva slags form man har er også genetisk, så ikke alle vil ha en tynn midje uansett hvor mye de trener. Og det er ikke noe galt i det. Anonymkode: 19084...b06
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #12 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er undervektig og er 70 cm rundt midjen . Vet ikke hva jeg er før jeg har spist noe som helst, men dette har nok med bein å gjøre og. Jeg er 182 cm høy og veier 58, så 70 cm virker så stort da synes jeg. Ikke har jeg lår og rumpe en gang.. Men jeg også trener en del så muskler øker nok litt cm. Så er det hvor bred man er da. Jeg er ikke veldig smal, men heller ikke veldig bred.. Btw, cm du ser på modeller er bare tull. Alle har liksom en standard som settes. Hvis det er dette du ser på. De fleste av dem er større enn hva som står. Anonymkode: 50843...85d Er du 182 høy så er 70 cm rundt midjen bredt på noen som helst måte, så her tror jeg du trenger en skikkelig realitycheck. Skulle jeg hatt samme størrelsesforhold på midjen i forhold til høyden selv så skulle jeg vært 56 cm rundt midjen, det sier seg selv at det ikke hadde gått an. Anonymkode: 4a3e8...fb5 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #13 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er du 182 høy så er 70 cm rundt midjen bredt på noen som helst måte, så her tror jeg du trenger en skikkelig realitycheck. Skulle jeg hatt samme størrelsesforhold på midjen i forhold til høyden selv så skulle jeg vært 56 cm rundt midjen, det sier seg selv at det ikke hadde gått an. Anonymkode: 4a3e8...fb5 Det er IKKE BREDT PÅ NOEN SOM HELST MÅTE skulle det stå 😊 Anonymkode: 4a3e8...fb5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå