AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #1 Skrevet 7. mai 2021 Jeg ønsker å høre andre parr som har giftet seg og valgt å ha sex etter ekteskap. Vi har vært sammen i 2 år og ble nylig forlovet, vi er ikke så religiøse og jeg gjort andre diverse ting, men ikke sex. Hvordan tar dere denne praten ? jeg vil ikke vente til etter ekteskap for å snakke om det, helst så tidlig som mulig sånn at vi har sunne samtaler underveis om dette tema. Jeg ønsker kun seriøse svar hvis det er mulig, er så redd for klein sex... Vil gjerne høre fra dem som har vært i lignende situasjon . Anonymkode: 87110...0ea
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #2 Skrevet 7. mai 2021 Hva er det du spør om egentlig? Hvilken prat refererer du til? Hvis forloveden din er ok med at dere ikke har hatt sex til nå, så forventer han vel at det varer en stund til. Har du tenkt å ha sex etter ekteskapet? Har han hatt sex før? Anonymkode: 24e34...684 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #3 Skrevet 7. mai 2021 13 minutter siden, AnonymBruker said: jeg gjort andre diverse ting, men ikke sex. Hva da? Anonymkode: cebe0...67b 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #4 Skrevet 7. mai 2021 Jeg skjønner ikke hvilken prat du vil ta så tidlig som mulig, etter å ha vært sammen i to år? Anonymkode: 97765...1da 9
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #5 Skrevet 7. mai 2021 Mener du snakke om hvordan sexen skal bli etter dere blir gift? Anonymkode: ee83f...afa
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #6 Skrevet 7. mai 2021 Om dere har hvert sammen i to år og er forlovet og enda ikke hatt sex så begynner jeg seriøst å lure.. alt med måte men dette hørtes korka ut. Anonymkode: 625c7...1c3 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #7 Skrevet 7. mai 2021 Har dere satt dato for bryllupet? Anonymkode: ee83f...afa
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #8 Skrevet 8. mai 2021 Jeg har ikke vært I samme situasjon, men har mange venner som valgte å vente med å ha sex til de giftet seg. Det har gått helt fint. Første gang er ofte litt kleint uansett, men du kan jo snakke med han om hva du ønsker første gangen din? At dere tar det rolig og bruker tid på hverandre og at han bruker tid på å gjøre deg kåt. Det kommer nok uansett til å gå bra, og siden han har ventet på deg i 2 år, så tror jeg nok at han ikke har forventninger som er utenfor det du kan innfri uansett. Han vil jo ha deg 😉 Anonymkode: b8c75...43a
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #9 Skrevet 8. mai 2021 Jeg skjønner heller ikke hva du spør om. Det kan virke som om du har lyst til å prøve ut sex før ekteskapet, for å se om det funker, og at det er det du vil snakke med forloveden din om? Anonymkode: 9941a...6fb
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #10 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg ønsker å høre andre parr som har giftet seg og valgt å ha sex etter ekteskap. Vi har vært sammen i 2 år og ble nylig forlovet, vi er ikke så religiøse og jeg gjort andre diverse ting, men ikke sex. Hvordan tar dere denne praten ? jeg vil ikke vente til etter ekteskap for å snakke om det, helst så tidlig som mulig sånn at vi har sunne samtaler underveis om dette tema. Jeg ønsker kun seriøse svar hvis det er mulig, er så redd for klein sex... Vil gjerne høre fra dem som har vært i lignende situasjon . Anonymkode: 87110...0ea Det er forventet av samfunnet at man venter med sex etter ekteskapet. De har gjort slik det er forventet av samfunnet! Anonymkode: 0da7a...77f 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #11 Skrevet 8. mai 2021 For noen har det gått bra, men personlig kjenner jeg 2 par som nå er skilt fordi de virkelig ikke matchet på det seksuelle området. Hverken preferanser, tenningsmønster eller ønske om frekvens. Det er å spille lotteri å tenke at det bare klaffer av seg selv. Anonymkode: 73213...642 1
Djungelvrål Skrevet 8. mai 2021 #12 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det er forventet av samfunnet at man venter med sex etter ekteskapet. De har gjort slik det er forventet av samfunnet! Anonymkode: 0da7a...77f Det var forventet for 100 år siden, ikke i 2021. Idag kan man rote rundt med flere og få unger med fler uten å være gift og uten at noen løfter et øyelokk. Mange som er sammen i åresvis uten å gifte seg. 3
Gjest O.G. Skrevet 8. mai 2021 #13 Skrevet 8. mai 2021 Pule første gangen på bryllupsnatten og alle vet om det. Kanskje med en svigermor som skal sjekke lakenet etter fullbyrdelsen av ekteskapet og tar med lakenet ned til gjestene for å vise at bruden passet sin families ære. Gud, noe så inn fitta kleint.
Gjest Kristenmann Skrevet 8. mai 2021 #14 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 7.5.2021 den 14.00): Jeg ønsker å høre andre par som har giftet seg og valgt å ha sex etter ekteskap. Vi har vært sammen i 2 år og ble nylig forlovet, vi er ikke så religiøse og jeg gjort andre diverse ting, men ikke sex. Hvordan tar dere denne praten ? jeg vil ikke vente til etter ekteskap for å snakke om det, helst så tidlig som mulig sånn at vi har sunne samtaler underveis om dette tema. Jeg ønsker kun seriøse svar hvis det er mulig, er så redd for klein sex... Vil gjerne høre fra dem som har vært i lignende situasjon . Anonymkode: 87110...0ea Hvis dere begge er enige om å vente med sex til etter dere er gift, så er det ikke noe galt med det. Snakke om sex er bra! Ikke vær så redd for klein sex. Det er kleint for alle første gangen og det er ikke noe galt med det. Et samlivskurs er noe jeg vil anbefale. Det er en god investering i forholdet selv om dere ikke er gift enda. Er dere i et kristent miljø, er det flere kirker og organisasjoner som har slike kurs. Ønsker dere å gå på et kurs som ikke er i kristen regi, finnes det mange av dem også. Et slikt kurs kan gi dere god hjelp til å knekke flere samlivskoder, ikke bare det å snakke om sex. Anbefaler samlivskurs også når dere har bodd sammen/vært gift en stund. Alt for mange går først på slike kurs når forholdet eller ekteskapet er i trøbbel. Da er det mye vanskeligere og ofte for sent.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #15 Skrevet 9. mai 2021 Kristenmann skrev (8 timer siden): Ikke vær så redd for klein sex. Det er kleint for alle første gangen Nei. Det er det ikke. Anonymkode: ee83f...afa
Gjest O.G. Skrevet 9. mai 2021 #16 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei. Det er det ikke. Anonymkode: ee83f...afa Ok, så det var ikke kleint for deg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå