Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har disse kjøkkenskapene og kan fortelle om erfaringene deres? Er dere fornøyde med valget, og føles det som at dere har fått mye mere plass? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har erfaring med bestilling av kjøkken fra Kvik. Det var et mareritt. Aner ingenting om XL da. 

Anonymkode: 0b094...905

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har erfaring med bestilling av kjøkken fra Kvik. Det var et mareritt. Aner ingenting om XL da. 

Anonymkode: 0b094...905

.. og jeg har kjempebra erfaring med kjøkken fra Kvik, fornøyd på andre ordet, mye finere kjøkken enn f.eks. Ikea. Men i samtale med konsulent der, så gikk vi bort fra xxl-skap i bestillingsprosess. Jeg husker ikke helt, men tror ikke alle kjøkkenmodeller som kunne ha xxl? Vi gikk ihvertfall for Prato. 

Anonymkode: 7fe29...55a

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

.. og jeg har kjempebra erfaring med kjøkken fra Kvik, fornøyd på andre ordet, mye finere kjøkken enn f.eks. Ikea. Men i samtale med konsulent der, så gikk vi bort fra xxl-skap i bestillingsprosess. Jeg husker ikke helt, men tror ikke alle kjøkkenmodeller som kunne ha xxl? Vi gikk ihvertfall for Prato. 

Anonymkode: 7fe29...55a

Takk for svar 😊 Må ringe Kvik skjønner jeg, tenkte eik xxl men vet ikke om de har.. 

AnonymBruker
Skrevet

Erfaring med både kvik og xxl. Jeg eeeeelsker xxl! Og jeg hater kvik 🤣

Har et firkantet kjøkken som ikke er stort nok for øy, så for å minske tomrommet i midten gikk vi for xxl. Helt nydelig, benkeplatene er fantastiske. På besøk hos folk får jeg en følelse av at jeg har kommet til et dukkehus 😛 

Men kvik som leverandør er det verste jeg har vært borti. Designeren var håpløs, glemte alt vi sa, og klarte å føkke opp bestillingen. Det tok 9 måneder fra vi begynte prosessen til vi var ferdige. Vi brukte en kampanje med gratis montering, og det er slurvete arbeid. Håndtak som ikke er i vater og lignende. Fikk ikke den vasken vi hadde bestilt, med begrunnelse at leverandøren hadde endret den. 

Jeg prøvde å ta det opp, mange ganger, at dette var ikke ok. Jeg snakket med omtrent alle som jobba der fra lagerfolk til designer til sjefen selv, men sjefen begynte å snakke om at hvis vi skulle få noe refusjon så måtte han ta det fra sin private konto og det hadde han ikke råd til. Hvitevarene var ikke spesielt bra, bare dyre.

Jeg burde ha stått mer på kravene. Nå sitter jeg med et kjøkken med småfeil, til 200 000. Skal aldri ha noe med dem å gjøre igjen. 

Elsker fremdeles XXL da 😛

Anonymkode: 1c321...575

AnonymBruker
Skrevet

Xxl er det ekstra dybde på platen eller bredde på modulene? Vi har uansett begge og er strålende fornøyd. Det eneste er at skuffene blir tunge når man fyller de med servise siden det er plass til så mye. Så de håndtakene vi har (tynne som stikker ut fra toppen av skuffefronten) er litt små å dra i. Fordelen er at man slipper barnesikring siden barna ikke klarer å åpne selv.

Benkeplaten er en drøm med den ekstra dybden. Gir mye luft og ikke minst plass. Feks kan man ha pynt / diverse innerst uten st det går ut over arbeidsplassen. 

Anonymkode: f94d4...e85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...