AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #21 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Unnskyld meg, men dette er bare tull! Pakkeboksen står 2 meter unna post-i-butikk, men nei, de kan ikke levere til post-i-butikk, de MÅ levere pakken til pakkeboks og kreve at du laster ned helt unødvendig app!! Dette gidder jeg ikke. Hentet ikke pakken. Den kan gå i retur. Anonymkode: b0f06...5d1 Noen som kan svare på det? Hva om man ikke har smarttelefon, for eksempel? Anonymkode: b0f06...5d1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #22 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Noen som kan svare på det? Hva om man ikke har smarttelefon, for eksempel? Anonymkode: b0f06...5d1 Da spår jeg at alderdommen din enten kommer til å bli fæl eller kort. En av to. Skaff deg smarttelefon. Last ned app. Poenget med kasse er det samme som med ubetjente butikker, roboter og biler uten fører - å frigjøre arbeidskraft fra tulleoppgaver (levere ut pakke til deg, slå inn varer, kjøre bil, vaske gulv, løfte gamle og syke, tørke rumper etc) og til ordentlig, meningsfull jobb (der mennesket bruker som tankekraft til å forbedre verden). Anonymkode: 7ed71...6d4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #23 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da spår jeg at alderdommen din enten kommer til å bli fæl eller kort. En av to. Skaff deg smarttelefon. Last ned app. Poenget med kasse er det samme som med ubetjente butikker, roboter og biler uten fører - å frigjøre arbeidskraft fra tulleoppgaver (levere ut pakke til deg, slå inn varer, kjøre bil, vaske gulv, løfte gamle og syke, tørke rumper etc) og til ordentlig, meningsfull jobb (der mennesket bruker som tankekraft til å forbedre verden). Anonymkode: 7ed71...6d4 Jeg har bestilt til post-i-butikk, ikke til pakkepostkasse. Om jeg visste at det skulle være sånn, ville jeg ikke handlet på nett. De endrer leveringsmetoden uten å spørre kunden. Det er DERES feil og skal fikses av DEM. Anonymkode: b0f06...5d1
Daria Skrevet 8. mai 2021 #24 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 7.5.2021 den 15.43): Vet du, det tror jeg faktisk på! For jeg har da mottatt pakker i den ordinære postkassen tidligere der postbudet tydelig har stappet for å få den nedi. Jeg har tenkt at det kanskje er ulike postbud/ulik vilje til å få plass, men kanskje pakken rett og slett ikke blir med i bilen en gang! Kan den ikke bli med neste dag da?? Ts Anonymkode: 1c006...e9f Jeg vil heller ha melding om henting - da får jeg ofte hentet den samme dag - enn at sendingen blir flere dager forsinket (nå er det jo ikke levering hver dag lenger) fordi de skal vente på å ha plass i bilen. Jeg har også opplevd at pakker jeg trodde skulle få plass i kassa har vært så klønete pakket fra avsender at den var mange ganger større enn nødvendig. AnonymBruker skrev (På 7.5.2021 den 14.20): Det er nok bortkastet, ja, i og med at postbudet ikke en gang tar de med seg i bilen for å sjekke om det er plass. Pakker sendes direkte til utleveringssted. Anonymkode: 4200c...84a Ikke nødvendigvis - jeg har tilfeldigvis truffet postbudet i gangen og fått overlevert pakke som var litt for stor for kassa fra et lykkelig postbud som slapp å ta den med tilbake.
Fru Uperfekt Skrevet 8. mai 2021 #25 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 7.5.2021 den 13.02): Vi handler mye på nett nå i koronatider, for å unngå kjøpesentre. Vi får tilsendt med hjemlevering eller i postkassen. Derfor har vi kjøpt pakkepostkasse med stort innkast, så vi ikke trenger å hente så mange pakker på post-i-butikk. Men hva f**n er vitsen når Posten likevel ikke gidder å levere i denne postkassen? Fikk sms i dag om at "pakken var for stor, så den må hentes på utleveringssted". Det er ETT barneplagg i pakken, den er IKKE for stor! Har de i det hele tatt prøvd? Må man melde ny postkassestørrelse før de leverer pakker i den? Litt sur post dette her, merker jeg, men er det noen med erfaring med slike postkasser? Var det bortkastede penger? Anonymkode: 1c006...e9f Du må bare klage en 2-5 ganger så skjerper de seg Har hatt samme problemet her, med små pakker som fint går i vanlig kasse. Så råder deg til klage klage og klage til de skjerper seg
Fru Uperfekt Skrevet 8. mai 2021 #26 Skrevet 8. mai 2021 Leo skrev (På 7.5.2021 den 13.15): Jeg tror ikke postbudet har dem med i bilen en gang for jeg får slike meldinger selv på bittesmå pakker som garantert hadde fått plass i selv den minste postkasse. Med andre ord tror jeg ikke det er noe poeng i å anskaffe større postkasse med tanke på pakker som sendes med Posten/Bring. I den andre enden av skalaen har vi Helt Hjem. De bruker åpenbart makt for å presse pakker som egentlig er for store ned i postkassen slik at det blir nærmest umulig å få dem ut igjen. Faktisk har jeg, bokstavelig talt, vært nødt til å bruke kniv og brekkjern for å få has på noen av dem. I slike tilfeller hadde det jo fungert med større postkasse. Hvis de da ikke hadde sett muligheten for å presse enda større pakker inn der i stedet for å henge dem utenpå kassen eller på døren Her henges de på en krok på postkassen
Leo Skrevet 8. mai 2021 #27 Skrevet 8. mai 2021 Fru Uperfekt skrev (Akkurat nå): Her henges de på en krok på postkassen Det gjør de her også hvis de er alt for store for postkassen. Hvis de bare er litt for store derimot bankes(?) de nedi
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #28 Skrevet 8. mai 2021 Fru Uperfekt skrev (24 minutter siden): Du må bare klage en 2-5 ganger så skjerper de seg Har hatt samme problemet her, med små pakker som fint går i vanlig kasse. Så råder deg til klage klage og klage til de skjerper seg Kan jeg klage hvis jeg har bestilt til post-i-butikk, men pakken ble levert i pakkepostkasse i stedet? Anonymkode: b0f06...5d1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #29 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 7.5.2021 den 13.02): Vi handler mye på nett nå i koronatider, for å unngå kjøpesentre. Vi får tilsendt med hjemlevering eller i postkassen. Derfor har vi kjøpt pakkepostkasse med stort innkast, så vi ikke trenger å hente så mange pakker på post-i-butikk. Men hva f**n er vitsen når Posten likevel ikke gidder å levere i denne postkassen? Fikk sms i dag om at "pakken var for stor, så den må hentes på utleveringssted". Det er ETT barneplagg i pakken, den er IKKE for stor! Har de i det hele tatt prøvd? Må man melde ny postkassestørrelse før de leverer pakker i den? Litt sur post dette her, merker jeg, men er det noen med erfaring med slike postkasser? Var det bortkastede penger? Anonymkode: 1c006...e9f Hele vitsen er å irritere deg. Det klarte de! Anonymkode: 8b93c...6c2 1
Fru Uperfekt Skrevet 9. mai 2021 #30 Skrevet 9. mai 2021 Leo skrev (På 8.5.2021 den 17.04): Det gjør de her også hvis de er alt for store for postkassen. Hvis de bare er litt for store derimot bankes(?) de nedi Ok, ikke her. Klag til de
Fru Uperfekt Skrevet 9. mai 2021 #31 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 8.5.2021 den 17.27): Kan jeg klage hvis jeg har bestilt til post-i-butikk, men pakken ble levert i pakkepostkasse i stedet? Anonymkode: b0f06...5d1 Selvfølgelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå