Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har hatt en syklus på alt fra 26 til 32 dager, varierer fra måned til måned. I går var jeg på syklusdag 9, og jeg hadde det jeg føler er eggløsningssmerter. Verking i korsryggen, murring i magen og litt stråling nedover beina. Hadde også litt slimete utflod.

Hadde også ubeskyttet sex i går. 

Kan jeg ha hatt eggløsning så tidlig som i syklusdag 9, og dermed bli gravid?

Noen som har blitt gravid så tidlig i syklusen?😅

Anonymkode: c5cb1...c2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går an ja. Jeg kjenner ei som hadde EL på CD8 og ble gravid på den.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Amatariel skrev (16 minutter siden):

Det går an ja. Jeg kjenner ei som hadde EL på CD8 og ble gravid på den.

Hadde hun veldig kort syklus til vanlig, eller var dette et unntak?😅 jeg blir så usikker når jeg vanligvis har en syklus mellom 26-32 dager (29 dager i snitt vil jeg si). Men hadde så mange symptomer på eggløsning i går..

TS

Gjest 123 eller noe
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde hun veldig kort syklus til vanlig, eller var dette et unntak?😅 jeg blir så usikker når jeg vanligvis har en syklus mellom 26-32 dager (29 dager i snitt vil jeg si). Men hadde så mange symptomer på eggløsning i går..

TS

Kunne vært meg som skrev HI, går og spekulerer på det samme i stillhet, og skriver heller her enn for mye prøve-snakk med mannen :) Har vanligvis 28dagers syklus men denne måneden var den 3 dager for sen, og jeg følte EL i går, men kan ikke være sikker på noe før om 2 uker ^^ Fortsetter bare å kose oss jevnlig fram til mensen kommer, så har vi gjort vårt iallfall 😄

Skrevet

TS

Det kan jeg ærlig talt ikke huske, er noen år siden. Men jeg husker hun ble litt overrasket over så tidlig EL, tror det vanlige var CD10-11 for henne.

Om du hadde sex i går og det var EL-dagen så er jo det supert. Men ha gjerne i dag også for sikkerhets skyld, dagen etterpå er også en fertil dag.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
skruttveig skrev (3 timer siden):

Kunne vært meg som skrev HI, går og spekulerer på det samme i stillhet, og skriver heller her enn for mye prøve-snakk med mannen :) Har vanligvis 28dagers syklus men denne måneden var den 3 dager for sen, og jeg følte EL i går, men kan ikke være sikker på noe før om 2 uker ^^ Fortsetter bare å kose oss jevnlig fram til mensen kommer, så har vi gjort vårt iallfall 😄

Så spennende 😄 hvordan følte du eggløsning? 

TS

AnonymBruker
Skrevet
Amatariel skrev (3 timer siden):

Det kan jeg ærlig talt ikke huske, er noen år siden. Men jeg husker hun ble litt overrasket over så tidlig EL, tror det vanlige var CD10-11 for henne.

Om du hadde sex i går og det var EL-dagen så er jo det supert. Men ha gjerne i dag også for sikkerhets skyld, dagen etterpå er også en fertil dag.

Ja, det blir spennende å se om jeg hadde rett, var skikkelig eggløsningssmerter i går i alle fall😅 

Takk for svar ❤️ 

TS

Gjest 123 eller noe
Skrevet

Så spennende 😄 hvordan følte du eggløsning? 

TS

Ja veldig spesielt siden den alltid kommer noen dager senere 🙂 kjente der stakk nederst i magen, måtte tisse på kjøpesenteret i samme slengen, og da var det sånn tjukt "gli" på papiret som jeg kun får ved EL.. nå er det litt mer tyntflytende... Alltid TMI i dette prøveforumet 😅

Skrevet

Jeg hadde eggløsning på syklusdag 8 med datteren min, så det gikk fint. 😀

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...