Gå til innhold

Jeg har foretrukket gutter med litt ekstra vekt..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Men så traff jeg en mann som har trent mye før. Og sexen var den beste jeg har hatt. Jeg har mao alltod hatt kjip sex pga daffe menn med kropper som lider av overvekt og utrenthet.

Jeg har trodd at jeg var over gjennomsnittet vid, som han forrige sa jeg var. Sex med han var så grusomt kjedelig, hannville bare jukke og bevege seg minst mulig. Og så trodde jeg det var min feil!

og jeg trodde at jeg måtte ha noen med en stor penis for å kjenne noe. Men så treffer jeg en med masse styrke i kroppen og sikkert masse erfaring og så kjennes det så bra ut! Har det virkelig så mye med mannen og hvordan han bruker den? Og om man er sterk og trent i kroppen, har det så mye å si for sexen? 

Hvordan er det å ha sex med noen som er veldig trent da?

Anonymkode: 8e5d4...cc4

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja det tror jeg man trygt kan konkludere med ut i fra din ene opplevelse. Glem kjemi og annet. Det er oppskrytt. 

Anonymkode: b4c01...488

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Mest av alt kommer det av kjemien mellom dere og at dere er lydhøre for hva den andre liker, gjør det som føles godt og gjør en innsats. Kjedelig egoistisk sex der bare den ene nyter er ikke noe høy, og ikke noe man burde finne seg i. 

Anonymkode: 274cd...5c9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mest av alt kommer det av kjemien mellom dere og at dere er lydhøre for hva den andre liker, gjør det som føles godt og gjør en innsats. Kjedelig egoistisk sex der bare den ene nyter er ikke noe høy, og ikke noe man burde finne seg i. 

Gøy, ikke høy. Ordlistefanken😆

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ja det tror jeg man trygt kan konkludere med ut i fra din ene opplevelse. Glem kjemi og annet. Det er oppskrytt. 

Jeg har hatt sex med nesten ti stk og bare en har trent mye og da var sexen sykt bra..har ikke god form noe å gjøre med sexen? Altså om mannen er sterk så greier han å bruke den bra?

AnonymBruker
Skrevet

De fleste kvinner tenner på store menn som har en del kilo ekstra. Sex blir bedre når man er tent, så sånn sett vil vel mange foretrekke overvektige menn? Men det er jo en smakssak, noen liker vel tynne menn og

Anonymkode: 6b4aa...7a8

• Liker 3
Skrevet

Kan sikkert ha sprekere sex, og flere stillinger men god sex handler ikke bare om kropp. Det er hva som sitter i hodet og den innsatsen man legger i for at den andre skal ha det godt. Tenker og at kjemi og interesse for den andre påvirker dette i stor grad.  
Forstår at sexen kan bli litt kjedelig om den blir ensformig fordi partner har fysiske begrensinger, men det kan jo også løses ved god kommunikasjon :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

De fleste kvinner tenner på store menn som har en del kilo ekstra. Sex blir bedre når man er tent, så sånn sett vil vel mange foretrekke overvektige menn? Men det er jo en smakssak, noen liker vel tynne menn og

Men du forstår ikke. Jeg har hatt masse sex der jeg knapt har kjent noe. Jeg har trodd jeg har hatt et kjempeproblem, og så han forrige som var helt udugelig mente jeg var nok vid. Han ville bare jukke og bevege seg minst mulig og ble helt dårlig i beina av å ha vanlig sex.

Og så han nye nå som er trent sier jeg er helt normal?? Kanskje vi bare var veldig kompatible. Det kjentes utrolig bra ut.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Ja, jeg tenner jo på at menn er kraftige, selv om de har mage faktisk. og han jeg var med nå hadde ikke helt den kroppen jeg tenner på. Men sexen var mye mye bedre enn noen gang. Beste jeg har hatt.

Skrevet

Noenlunde god fysisk form er helt klart en fordel, og det gjelder både kvinner og menn. Så er det denne berømte kjemien, tenningen osv. Og sånne genetisk betingede greier som høyde, penis størrelse, hardhet, utholdenhet osv. Disse tingene kan man jo ikke gjøre så mye med, dessverre. Men en sterkere og bedre trent kropp kan alle skaffe seg, og det vil gi bedre sex på flere måter.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Men du forstår ikke. Jeg har hatt masse sex der jeg knapt har kjent noe. Jeg har trodd jeg har hatt et kjempeproblem, og så han forrige som var helt udugelig mente jeg var nok vid. Han ville bare jukke og bevege seg minst mulig og ble helt dårlig i beina av å ha vanlig sex.

Og så han nye nå som er trent sier jeg er helt normal?? Kanskje vi bare var veldig kompatible. Det kjentes utrolig bra ut.

God sex er jo ikke bare opp til mannen heller. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har hatt sex med nesten ti stk og bare en har trent mye og da var sexen sykt bra..har ikke god form noe å gjøre med sexen? Altså om mannen er sterk så greier han å bruke den bra?

Nei.

Hva har størrelsen på biceps å gjøre med det?

Resignert skrev (4 minutter siden):

Noenlunde god fysisk form er helt klart en fordel, og det gjelder både kvinner og menn. Så er det denne berømte kjemien, tenningen osv. Og sånne genetisk betingede greier som høyde, penis størrelse, hardhet, utholdenhet osv. Disse tingene kan man jo ikke gjøre så mye med, dessverre. Men en sterkere og bedre trent kropp kan alle skaffe seg, og det vil gi bedre sex på flere måter.

Vet ikke helt jeg altså.

Har vært med samme mann i 20 år, og han har variert i grad av veltrenthet.

Altså i form av å ikke trene i det hele tatt i perioder, til å trene 2 timer beinhard kampsport hver eneste dag.

Han så jo deretter ut selvsagt, og jeg trente også på mitt meste i de årene.

Nå veier han mer, og har mer typisk «styrketreningsmuskler» fordi han trener mye mer ren styrke etter vi fikk barn. 

Det har ikke innvirkning på sexliv og skills. 

Faktisk vil jeg si sexlivet var på det dårligste den perioden vi trente mest. 

Anonymkode: 4b380...e37

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan er penisen da? Liten? Normal? At du ikke har kjent noe kan være at du ikke har følt så mye for mannen. Tror ikke du er vid. Men forelskelse og god kjemi hjelper jo på.

Anonymkode: 14e4e...881

AnonymBruker
Skrevet

God form hjelper på alt i livet, og selvfølgelig også sexen!

Samme gjelder jo deg. Du kan jo ri heftig og lengre, jo bedre form du er i.

Anonymkode: 54218...ed6

AnonymBruker
Skrevet

Trent og overtrent kan gi et sexliv som er fantastisk og et sexliv som ikke fungerer. 

Hvis du tror den rippede fyren på studio har mye libido, da tar du feil.

I det fett% blir lav, 8%, faller testosteronet og med det libidoen. I det testosteronet faller skjer det mye negativt. Humør, kognitiv funksjon osv faller. 

Det å være overtrent er som med fedme, begge deler er lite bra for sexlivet, så frem du som kvinne liker en humørsyk fyr med liten sexdrive, som overspiser eller er en kontrollfrik i matveien.

Så med alt vi mennesker foretrekker, så er normalen ok, men litt over normalt trent/stor/snill/økonomi/pen det vi ønsker oss. Vi finner sjeldent alt dette i en person, men har denne 80% av disse tingene på plass blir de fort ettertraktet, og med det følger konkurrert om. 

Hva er det med TS som gjør st hun først nå erfarer å smake på rett sort biff? Menn liker kvinner som har forventninger. Ihvertfall sigma og alfa menn. TS har kun luktet på menn med en grunnlinje som mangler substans. Hvorfor TS har søkt disse får en til å tenke, hvorfor? Man ligger som man reder, man høster som man sår. Har du endret noe TS siden du nå gikk for noe bedre/annet? Har du oppdaget at du har bare et liv? Skal barna dine ha en slappfisk, eller et treningsvrak som far? Kvinner som TS er det mange av. Livet er enkelt, en må ta grep selv for å oppleve å ha det godt. TS, du er nå inne på et godt spor. Beta og omega er ut.

The 🐃

Anonymkode: 31468...83b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette forumet slutter aldri å overraske meg. Klart fysisk form har noe å si, når man bedriver en fysisk aktivitet som sex. At dette skal være et kontroversielt spørsmål er jo bare latterlig.

Er man overvektig har man gjerne mindre styrke, dårligere kondis og er ofte litt lat, og det gir dårligere sex, enten det er mannen, kvinnen eller begge som sliter med dette. Har man god kjemi kan man fortsatt få ålreit sex, men med kjemi og god fysikk hadde det fortsatt blitt bedre. Og det er heller ikke slik at to trente mennesker automatisk vil ha god sex, de må jo ha kjemi de også. Og å trene for mye er heller ikke bra, da har man gjerne ikke energi til sex på toppen av all fysisk aktivitet, det er som vanlig den gyldne middelveien som er tingen. 

Jeg har hatt samme partner over tid, som var slank da vi møttes, så hadde en fase hvor han ble tjukk, og så gikk ned igjen. Sexen var helt klart dårligst i den perioden han hadde så dårlig kondis at han ble utmattet før noen av oss rakk å komme. 

Anonymkode: 36049...72b

• Liker 2
Skrevet

Selvfølgelig har fysisk form noe å si (for utholdenhet i ulike stillinger). Utholdenhet eller muskemasse er dog ikke nødvendigvis knyttet til vekt. Dessuten er mange ting viktigere for god sex (start med god kjemi, for eksempel). Så kommer det jo helt an på hvilken type sex man liker også. Av de to jeg har hatt best sex med var en veldig godt trent og en var veldig utrent. Ulik sex, ulike personer, ulik kjemi. Det som gjorde sexen bra hadde lite med hvor trent de var eller ikke var. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva er det med TS som gjør st hun først nå erfarer å smake på rett sort biff? Menn liker kvinner som har forventninger. Ihvertfall sigma og alfa menn. TS har kun luktet på menn med en grunnlinje som mangler substans. Hvorfor TS har søkt disse får en til å tenke, hvorfor? Man ligger som man reder, man høster som man sår. Har du endret noe TS siden du nå gikk for noe bedre/annet? Har du oppdaget at du har bare et liv? Skal barna dine ha en slappfisk, eller et treningsvrak som far? Kvinner som TS er det mange av. Livet er enkelt, en må ta grep selv for å oppleve å ha det godt. TS, du er nå inne på et godt spor. Beta og omega er ut.

The 🐃

Hahaha ! Takk for en kjempebra svar. Herlig med nysgjerrigheten. 😂

Jeg har også lurt på hva som gjør at jeg søker menn som er litt tykke. Jeg tror det handler om at jeg er usikker på meg selv, og ikke synes jeg "fortjener" en mann som er i god form. Det er tryggere, jeg blir ikke forlatt. Men så har det blitt altfor mye kjip sex. Jeg skal ta et grep selv og få en fin kropp, velge menn med sunn kropp og ha masse bra sex fremover. God helg. :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...