AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #1 Skrevet 7. mai 2021 Begynner bli lei idag spesielt samboer kjefta fordi jeg skal møte en veninne han ikke liker i morgen og ba meg velge mellom han og henne . Jeg begynner bli så lei av hele forholdet så gikk bare og "la" meg orker ikke snakke med han i hele resten av kveld natt heller . Er drittlei skulle ikke blitt sammen igjen vi hadde pause en stund tidligere . Vi har ikke sex og sover på forskjellige rom . Hvis de blir slutt vil jeg sliter økonomisk litt derfor jeg er i forholdet ser jeg nå egentlig .. Anonymkode: 43789...022
Emma_123 Skrevet 7. mai 2021 #2 Skrevet 7. mai 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Begynner bli lei idag spesielt samboer kjefta fordi jeg skal møte en veninne han ikke liker i morgen og ba meg velge mellom han og henne . Jeg begynner bli så lei av hele forholdet så gikk bare og "la" meg orker ikke snakke med han i hele resten av kveld natt heller . Er drittlei skulle ikke blitt sammen igjen vi hadde pause en stund tidligere . Vi har ikke sex og sover på forskjellige rom . Hvis de blir slutt vil jeg sliter økonomisk litt derfor jeg er i forholdet ser jeg nå egentlig .. Anonymkode: 43789...022 Du, din egen mentale helse er viktigst.. Å være i et forhold en ikke trives i gjør en bare ondt. Selv om du kanskje vil slite litt økonomisk er det verdt det.. å være med noen en ikke føler gode følelser for er livet for kort til. Lykke til ❤️
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #3 Skrevet 7. mai 2021 Her vet du nok løsningen selv Anonymkode: c084d...f14
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #4 Skrevet 7. mai 2021 Han bestemmer vel ikke hvem du skal være venninner/venner med vel? Han høres ut som en sjalu liten gutt. Nei… på tide at han får sparken fra forholdet deres Økonomi ordner seg alltids. Forklar situasjonen for familie/venner, kanskje de kan hjelpe deg på et vis. Anonymkode: 66269...493
Hippogriff Skrevet 7. mai 2021 #5 Skrevet 7. mai 2021 Det er ikke riktig av ham å bestemme hvilke venninner du skal ha. Det er ikke riktig av deg å være sammen med ham fordi det lønner seg økonomisk. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå