Gå til innhold

Forelsket i en fyr som liker oppmerksomhet fra andre damer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Der har du meg..

hva tenker dere om det? Har det noe å si om han liker å bli kjent med andre damer på nett? Tenker han småflørter med de, og skravler en del med random folk fra hele landet.. mest over meldinger.. 

Og han forteller meg om de! 

Jeg er ikke sjalu a  meg, men har jo tenkt tanken at han kanskje finner noen som han faller for en dag🙊 

Vi har datet ett års tid og vi har møtt hverandres familier , barn og den andre foreldern ( føler jo at det er noe seriøst her- selv om vi ikke har tatt praten om å være sammen) 

Vi er begge tidlig i 40 årene.. 

Anonymkode: a0f16...a26

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dere har møtt hverandre familier, og er seriøse, men er ikke sammen? 

Anonymkode: 45321...07d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du er på KG jente. Kjenner jeg KG rett så kommer du nå til å få 100 meldinger om å komme deg vekk med en gang osv

Anonymkode: f0485...3d0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Noen mennesker trenger mye oppmerksomhet og bekreftelse. Noen av de er ekstremt sjalu den andre veien... Noen er bare veldig utadvendte og hyggelige. Du bør være trygg på deg selv og kunne stå på egne bein. Hadde beholdt hus eller leilighet og tatt han som en nytelse på veien om det skulle skjære seg en gang i fremtiden.

Anonymkode: 508d4...b9d

Skrevet

Personlig hadde jeg ikke vært komfortabel med det. Vi har alle våre grenser, og du må rett og slett finne ut hvor din grense går... Er du komfortabel med dette? 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

hva tenker dere om det? Har det noe å si om han liker å bli kjent med andre damer på nett?

Hva synes du selv er greit? Jeg hadde ikke giddet å være med en mann som holdt på slik, men du må jo se hva som er ok for deg. 

Anonymkode: 2a46f...712

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Min eks var sånn som elsket å flørte og få oppmerksomhet og bekreftelse fra andre. Gikk greit så lenge forholdet vårt var bra. Men med en gang vi møtte på motstand (etter 7-8 år) så var han utro med en av disse damene han fikk mye positiv oppmerksomhet fra. 

Det som var med min var at det brått ble mindre viktig å jobbe med forholdet, for den oppmerksomheten og bekreftelsen han trengte fikk han jo alle andre steder uten så mye mer anstrengelse enn å være litt sjarmerende. 

Han jeg er sammen med nå er introvert og trives godt i sitt eget selskap og er ikke opptatt av bekreftelse fra andre enn meg. Det er utrolig deilig. 

Anonymkode: 5bbec...d66

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det er selvfølgelig ikke greit. Heller ikke å date i et år. Han er en idiot. 

Anonymkode: df6cd...338

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Du er forelsket i en fyr altså.

Anonymkode: fc9d0...5f5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Min eks var sånn som elsket å flørte og få oppmerksomhet og bekreftelse fra andre. Gikk greit så lenge forholdet vårt var bra. Men med en gang vi møtte på motstand (etter 7-8 år) så var han utro med en av disse damene han fikk mye positiv oppmerksomhet fra. 

Det som var med min var at det brått ble mindre viktig å jobbe med forholdet, for den oppmerksomheten og bekreftelsen han trengte fikk han jo alle andre steder uten så mye mer anstrengelse enn å være litt sjarmerende. 

Han jeg er sammen med nå er introvert og trives godt i sitt eget selskap og er ikke opptatt av bekreftelse fra andre enn meg. Det er utrolig deilig. 

Ja det er jo litt det jeg har tenkt over og kanskje den ene tingen jeg er redd for at faktisk skal skje..

Ellers er jeg veldig trygg på meg selv og vi snakker endel om de jentene, hva de prater om også.. Han er veldig ærlig men info jeg aldri kunne drømme om å hørt fra mine exer.. og det gjør meg så trygg på en merkelig måte..

Hadde dere noen regler?

AnonymBruker
Skrevet

Du høres LITT dørmatte ut.

Jeg er ikke voldsomt streng på småflørting med andre i langvarige forhold, men om man har datet i kun ett år og han tekster med ukjente kvinner.....OG forteller deg om det :P 

Da mangler man noen grunnleggende sosiale antenner.

Finn deg noen som er opptatt av DEG så tidlig i forholdet.

Eller datingen.

Anonymkode: 39b84...b7d

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hva ukjente mennesker på KG mener bør være helt uviktig.

Det viktige er om du er komfortabel med det og kan trives med en som er slik.

Anonymkode: 8797a...b5b

AnonymBruker
Skrevet

Han åpner jo døren for å bli betatt forelsket i noen andre. Når man er i et forhold, så bør man være bevisst på å holde visse dører lukket. Han derimot... 

Anonymkode: db5cc...503

• Liker 4
Skrevet

Her hadde jeg satt meg ned med fyren og lagd noen "spilleregler", for dette fungerer faktisk ikke i lengden.

Er man forelsket og elsker noen, så trenger man faktisk ikke bekreftelser fra andre - siden man får all bekreftelsen man trenger, i forholdet. Så her må han skjerpe seg, jeg hadde aldri orket en sånn type.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere bør være noen kjøreregler da? 

Jeg tenker ihvertfall at om vi er enig om at det er oss så skal han ikke legge sjul på det ovenfor de han snakker med at han ikke er singel...  

ts

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tenker ihvertfall at om vi er enig om at det er oss så skal han ikke legge sjul på det ovenfor de han snakker med at han ikke er singel...  

ts

Har du generelt vanskelig for å sette grenser for deg selv i livet? Han her høres ut som han tråkker på deg og drar selvrespekten din gjennom gjørma... We only accept the love we think we deserve. Sliter du med dårlig selvbilde og tror at du ikke fortjener noe bedre enn disse brødsmulene han gir deg? 

Anonymkode: 7425c...d0f

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

ts

Og du mener det vil forandre noe?

Menn som kontakter damer på internett, er ikke intressert i "vennskap". 

Og ifølge første innlegg, virker det jo og som om han egentlig ikke er i ett ordentlig forhold heller.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei vi har ikke snakket om at vi er i noe forhold.. 

Jeg snakker med andre på nett selv og ser ikke helt problemet med det.. De jeg prater med veit at jeg dater en fast, (jeg har profil på skravle/dating sider- fetlife/tinder osv..). 

Kanskje vi kunne fungert med et åpent forhold?

jeg lar meg ikke tråkke på selv om han prater med andre 🤣

KG🙌🏼  Jeg digger å høre alle synspunktene deres❤️ 

Ts

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei vi har ikke snakket om at vi er i noe forhold.. 

Jeg snakker med andre på nett selv og ser ikke helt problemet med det.. De jeg prater med veit at jeg dater en fast, (jeg har profil på skravle/dating sider- fetlife/tinder osv..). 

Kanskje vi kunne fungert med et åpent forhold?

jeg lar meg ikke tråkke på selv om han prater med andre 🤣

KG🙌🏼  Jeg digger å høre alle synspunktene deres❤️ 

Ts

Hvis det var helt opp til deg, ville du ønsket å være i et forhold med han - uten innblanding fra andre, verken for han eller deg? Ingen teksting med andre osv? 

Anonymkode: 7425c...d0f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Ja det er jo litt det jeg har tenkt over og kanskje den ene tingen jeg er redd for at faktisk skal skje..

Ellers er jeg veldig trygg på meg selv og vi snakker endel om de jentene, hva de prater om også.. Han er veldig ærlig men info jeg aldri kunne drømme om å hørt fra mine exer.. og det gjør meg så trygg på en merkelig måte..

Hadde dere noen regler?

Ja han var veldig åpen han også. Flørtet gjerne foran meg også med damer i kassa på butikken, og egentlig alle damer vi kom i kontakt med.

Gamle som unge. Jeg tolket det først som at han var sjarmerende og hyggelig mot dem. Men jeg tror nok han dro den litt lenger når jeg ikke var der. Følte meg trygg på han jeg også og var stolt av å ha en type som alle ble så sjarmert av.

Jeg hadde tilgang til hans Facebook sånn han også hadde med min. 

Han dro den liksom litt og litt lenger i så sakte tempo at jeg ikke merket at han strakk grensene mine for hva som var greit. Er til og med den dag i dag vanskelig å sette fingeren på når det gikk for langt. Og når jeg protesterte så sa han at det var bare sånn han var og alltid hadde vært og at det var bare uskyldig moro og at ingen av hans tidligere damer hadde hatt problemer med at han var hyggelig mot andre og at jeg var hysterisk, kontrollerende og sykelig sjalu osv. 

Vi har barn sammen også så det var ikke bare bare å gå. Og han fikk meg jo til å tvile på meg selv. Men husker hvor vondt det var når vi hadde kranglet og hadde en dårlig periode og han var drittsur mot meg og så når vi gikk på butikken var han så ekstremt sjarmerende og hyggelig og flørtende mot alle der, mens jeg ikke fikk se den siden av han lenger, men kun et surt tryne. Man får et glimt av den personen man forelsket seg i, men man får ikke en bit av ham, for den delen er kun tilgjengelig for alle andre.

Jeg sier ikke at din er sånn. Men jeg hadde styrt unna. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...