AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #21 Skrevet 15. mai 2021 skruttveig skrev (På 12.5.2021 den 8.43): Har sett det selv og synes det er litt smårart. Så også her om dagen at de var innom den lokale skateparken, vedkommende kom alene dit og satte seg ned og så på skateungene og etterhvert kom i prat med flere av dem som flokket rundt han. Håper han kjente dem, jeg får litt rart inntrykk av voksne menn som setter seg ned på skateparker for å få kontakt med unger og la dem sitte på i de tøffe bilene sine. De mener det sikkert vel, men hør nå med foreldrene først om det går greit at de sitter på med dere. Enig. Jeg hadde blitt engstelig hvis mine barn kom hjem og fortalte om noe sånt. Jeg har blitt forsøkt invitert til denne gruppen av bekjente. Har samme inntrykk som dere over. Voksne menn som vil skryte av bilene sine (og seg selv?). De vil være snille med barna, men utleverer de på nettet. Synes det er merkelig at foreldrene til barna synes det er greit. Anonymkode: 8c57b...40a 1
Gjest 123 eller noe Skrevet 15. mai 2021 #22 Skrevet 15. mai 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Enig. Jeg hadde blitt engstelig hvis mine barn kom hjem og fortalte om noe sånt. Jeg har blitt forsøkt invitert til denne gruppen av bekjente. Har samme inntrykk som dere over. Voksne menn som vil skryte av bilene sine (og seg selv?). De vil være snille med barna, men utleverer de på nettet. Synes det er merkelig at foreldrene til barna synes det er greit. Anonymkode: 8c57b...40a Enig. Hvis det var min som kom hjem og fortalte dette om en 7-8 år, hadde jeg blitt forbanna!
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #23 Skrevet 18. mai 2021 Nye lange utleveringen i dag på Facebook fra kjøringer med barn... syns det er drøyt ... en del spons får de også... er det ingen som ser hvor kritikk verdig dette opplegget er?? Det er faktisk ganske galt ! Anonymkode: faece...61c 1
Cyndaquil Skrevet 18. mai 2021 Forfatter #24 Skrevet 18. mai 2021 Sukk nok en tur og nok en detaljert utlevering. altså flott at de gir dem en drømmedag. Men å fortelle masse detaljer om mobbingen og problemer de har, hvorfor? Går det ikke å roe ned beskrivelsene noe? kn hende jeg reagerer så sterkt fordi jeg har utdanning innen helsevesen og har blitt godt opplært i både tausheltsplikt og anonymiserte formuleringer og da virker slike urforminger helt borti natta. Men de jobber ikke i helsevesen, det skjønner jeg jo. samtidig burde de forstå at ikke alt om sakene til barna bør deles 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #25 Skrevet 20. mai 2021 Cyndaquil skrev (På 18.5.2021 den 22.52): Sukk nok en tur og nok en detaljert utlevering. altså flott at de gir dem en drømmedag. Men å fortelle masse detaljer om mobbingen og problemer de har, hvorfor? Går det ikke å roe ned beskrivelsene noe? kn hende jeg reagerer så sterkt fordi jeg har utdanning innen helsevesen og har blitt godt opplært i både tausheltsplikt og anonymiserte formuleringer og da virker slike urforminger helt borti natta. Men de jobber ikke i helsevesen, det skjønner jeg jo. samtidig burde de forstå at ikke alt om sakene til barna bør deles Er det virkelig ingen instans å melde fra til om dette galskapet, du vet gjerne litt om hvor saken kan bli tatt seriøst og gjort noe med. Dette bør stoppes før det går virkelig galt Anonymkode: 8b0ab...706
Rosatoast Skrevet 20. mai 2021 #27 Skrevet 20. mai 2021 Enig med alle andre her, dette er galskap - MEN tanken er god. Her burde noen, og FLERE ta ansvar og sende noen mailer samt ta ett par telefoner - for å få dette gransket.
Cyndaquil Skrevet 20. mai 2021 Forfatter #28 Skrevet 20. mai 2021 Wow! Har vi blitt hørt ? Har de sett tråden min? Her er fra i dag. Er mye mer allright beskrivelse istenfor masse sårbare detaljer. eneste tankekorset er at det er fra en ennen en han som kjørte mest. Kanskje denne person har lært, men ikke han som kjører flest turer 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå