Gå til innhold

To good to go. App.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg henta to poser med mat fra appen to good to go. Jeg fikk to pakker matpakker. Brødskiver med pålegg. På den ene pakka var holdbarhetsdatoen gått ut 29/4-21 og på den andre 3/5-21. Jeg kjøpte de i dag. Altså den ene har gått ut for 7 dager siden.

Nå må jeg kaste alt. Er dette normalt? Er ganske lei meg og fortvila fordi hadde gledet meg sånn.

Er det vanlig å gi gammel mat? Det var på en bensinstasjon. Kjørte en halv time hver vei for å hente den også.

Trodde ikke de hadde lov til å gi gammel mat men der tok jeg feil.

Skuffa over to good to go appen.

Anonymkode: a5c38...888

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg slettet den, dårlige greier.

Anonymkode: 1a5a6...1b9

Skrevet (endret)

Da har du vært uheldig sier jeg. Går det ut på dato så skal det ikke være veldig mye over tiden. Som regel er det brød og bakst, eller middag fra varmdisk laget samme dagen som en får. Noen ting kan variere litt så som hermetikk og tørrvarer, men ellers bør det være en bra matpose man får utlevert som kan spises nå. Var det ille, så klag. Litt. :) 

Jeg har testet mange ganger nå og har kun vært litt misfornøyd èn gang. Det var sikkert brukbare ting, men jeg personlig likte ikke så mye av det. Trankapsler i TGTG-posen, liksom... :spy: Det vil jeg ikke ha. 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...