Gå til innhold

Dere som har elskere/elskerinner...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan startet det mellom dere? Kjente dere hverandre fra før? Hvem tok initativ? 

Oppriktig nysgjerrig på hvordan man «får» til sånt 🙈 Høres sikkert rart ut men..

Anonymkode: 5df8f...01f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte dem på Victoria Milan

Anonymkode: 009c2...38d

AnonymBruker
Skrevet

En venn jeg alltid har hatt en flørtete tone med. En dag bare skjedde det. Jeg var full da. Viste seg at han også har hatt lyst på meg/sex lenge. 
Noen andre plutselig litt meldinger på snap. Visste hvem hverandre var. Så utartet det seg med dirty snakk og så treff. 
Også hatt noen nye jeg ikke visste hvem var. Snap kart er kjekt hvis en kjeder seg🙈

Anonymkode: be4ad...887

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet (endret)

Her og der. Vet aldri når det klaffer...

Endret av Alterego666
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

En venn jeg alltid har hatt en flørtete tone med. En dag bare skjedde det. Jeg var full da. Viste seg at han også har hatt lyst på meg/sex lenge. 
Noen andre plutselig litt meldinger på snap. Visste hvem hverandre var. Så utartet det seg med dirty snakk og så treff. 
Også hatt noen nye jeg ikke visste hvem var. Snap kart er kjekt hvis en kjeder seg🙈

Åh jeg har også en flørtende venn jeg kunne tenkt meg noe mer med 🙊 Skulle til tider ønske at det skjedde noe mellom oss - men vet ikke hvordan 🙈 
Hvordan bruker du snapkartet?😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Åh jeg har også en flørtende venn jeg kunne tenkt meg noe mer med 🙊 Skulle til tider ønske at det skjedde noe mellom oss - men vet ikke hvordan 🙈 
Hvordan bruker du snapkartet?😅

Spennende😁 Han hentet meg når jeg var full, og jeg hadde ingen plass å overnatte da. Så da ble jeg med hjem til han, og vi lå på sofaen, flørtet lenge, og så havnet vi i senga. 
Hvis du trykker på kartet på de som har lagt ut offentlig story. Kan finne mange kjekke der og sende mld til😉🙈

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Spennende😁 Han hentet meg når jeg var full, og jeg hadde ingen plass å overnatte da. Så da ble jeg med hjem til han, og vi lå på sofaen, flørtet lenge, og så havnet vi i senga. 
Hvis du trykker på kartet på de som har lagt ut offentlig story. Kan finne mange kjekke der og sende mld til😉🙈

Åh ja da er det nok litt lettere ja 😅 Ikke så mye festligheter for vår del for tiden 🙊 Men litt tricky når vi merker begge at vi har lyst, men spørs om vi er like sjenerte begge to 🤪😆

Åh ja, det må jeg sjekke ut 😅 Selv om jeg vil «vente» på flørten men 🙊

AnonymBruker
Skrevet

Flørt med han på snap 😜😎😛😘

Anonymkode: e4be7...873

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Flørt med han på snap 😜😎😛😘

Han har ikke snap 🤪🙈 Men flørter med han når vi sees..og han flørter masse selv 😍 skulle bare ønske vi så hverandre oftere 

AnonymBruker
Skrevet

Så be han skaffe seg snap.. han trenger bare deg på vennelisten 😉

og han kan slå av varsel, og ikke ha appen synlig på telefonen. Om ikke konen hans bruker telefonen hans da 😂

Skrevet

Søsteren til min exsvigermor, ei blidspent søt lita nuggel, fit, stram og ungdommelig, hun har vært enke i 15 år. Hun gav meg bestandig en klem med hånden i nakken min, etterfulgt av et lite sniff i øret mitt før hun slapp taket. Jeg har lært at jeg ikke skal slippe taket først, for det sier litt om kvinnen som klemmer. Jeg begynte også å sniffe i øret hennes, en hånd på hofta og den andre strøk og masserte lett på ryggen.

Den siste klemmen som fikk oss koblet sammen, var som et takk for at jeg justerte inn parabolen hennes. Klemmen varte mye lengre enn vanlig, og hånden min gled nedover rompa hennes og presset den lett i mot meg. Den øyekontakten vi fikk kan ikke beskrives, men når vi begge stirrer hverandre så dypt inni øynene... kom kysset ganske så momentant, plutselig var vi som ville kaniner, låste døra og sprang bort til sofan. Herrefred for en hærlig lyd hun lagde... jeg tror nok at hun har savnet en naken kropp imot sin, for vi lå nakne lenge etterpå å småpratet om fremtidige unnskyldninger for å treffes❤️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han var den nye kollegaen på kontoret. God stemning og småflørt og ved en anledning med alkohol så gikk vi langt over streken. Etter mye frekk snapping og kåt dagen lang på kontoret måtte vi tilslutt få litt utløp😄

Anonymkode: d1b87...135

Skrevet

Har alltid kjent kvinnen før det skjedde noe. Utviklet seg over tid. 

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (5 timer siden):

Søsteren til min exsvigermor

Hehe... hadde en lignende opplevelse med min brors ex-svigermor.   Trodde ikke at 60+ damer var noe særlig i bingen, men Gud hjelpe meg så feil man kan ta. Fortsatt mye jentefigur, uten noe særlig kjerringtillegg. Brystene var akkurat passe store, ikke blitt store og tunge, eller "skrynkepølser".  Glimt i øyet og livat. 

Skilt for mange år siden. Hun hadde hatt noen forhold til jevnaldrende, noe som var "kooselig" men skikkelig sex hadde hun ikke opplevd på mange år. Når hun så fikk kjenne ordentlig stake i seg igjen, eksploderte hun i ekstase.  Godt det var enebolig, ellers hadde nok naboene banket i veggen eller evt. ringt politiet.  😉

Anonymkode: eb900...5b3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

kjent han i snart ti år nå. alltid bare som venner, da han er endel yngre enn meg.
traff hverandre via gaming.
plutselig for noen mnd siden bare blusset det opp fra min side,.... viste seg han har vært forelsket i meg i alle år og siden har det bare eskalert.

i og med at jeg har kjent han så lenge har det hele føltes veldig som en naturlig utvikling,... han snakker om fremtiden og ønsker vi skal kjøpe hus sammen,... og jeg ser for meg en fremtid med han.

Anonymkode: ab996...918

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hehe... hadde en lignende opplevelse med min brors ex-svigermor.   Trodde ikke at 60+ damer var noe særlig i bingen, men Gud hjelpe meg så feil man kan ta. Fortsatt mye jentefigur, uten noe særlig kjerringtillegg. Brystene var akkurat passe store, ikke blitt store og tunge, eller "skrynkepølser".  Glimt i øyet og livat. 

Skilt for mange år siden. Hun hadde hatt noen forhold til jevnaldrende, noe som var "kooselig" men skikkelig sex hadde hun ikke opplevd på mange år. Når hun så fikk kjenne ordentlig stake i seg igjen, eksploderte hun i ekstase.  Godt det var enebolig, ellers hadde nok naboene banket i veggen eller evt. ringt politiet.  😉

Tror det er mange urørte 50-60 åringer, som sitter på en udetonert hærlighet og er fullpakket av kjærlighet. Som higer etter å ha en mann, som både kan kysse med kjærlighet og knulle med begge armene. Men ikke bare det, det er mye vennskap og sosialt å ha noen å prate med. Synes bare så synd at kvinner i sin deiligste alder, ikke skal få utløp av sine seksuelle behov og vennskap...

Ja, det er mange som tar så feil av eldre damer, vi to er jo et levende eksempel. Ta god vare på henne, gi henne fantastisk sex og forleng levetiden hennes med 10 år ekstra av lykke🧡😉

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

kjent han i snart ti år nå. alltid bare som venner, da han er endel yngre enn meg.
traff hverandre via gaming.
plutselig for noen mnd siden bare blusset det opp fra min side,.... viste seg han har vært forelsket i meg i alle år og siden har det bare eskalert.

i og med at jeg har kjent han så lenge har det hele føltes veldig som en naturlig utvikling,... han snakker om fremtiden og ønsker vi skal kjøpe hus sammen,... og jeg ser for meg en fremtid med han.

Anonymkode: ab996...918

Jeg blir så glad når jeg ser slike opplevelser, det er så nakent, vakkert og ærlig. Den sterke forelskelsen er urokkelig når man bærer på det over flere år🧡😇

AnonymBruker
Skrevet

Hvor man ble kjent kan jo variere.  Har møtt noen via jobb, på nett og  gjennom andre fritidsinteresser. 

Anonymkode: b1128...eab

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (31 minutter siden):

Ja, det er mange som tar så feil av eldre damer, vi to er jo et levende eksempel. Ta god vare på henne, gi henne fantastisk sex og forleng levetiden hennes med 10 år ekstra av lykke🧡

Skal gjøre mitt beste.  Vi skal i konfirmasjon snart, jeg er onkel og hun mormor.  Skal erte henne med mye blikk og "tilfeldige" berøringer i det skjulte.  Ingen aner noe som helst.... pirrende.  Hun kommer til å gjøre meg skikkelig kåt, der hun svinser rundt i penkjolen.  Jeg får være høflig å tilby meg å kjøre henne hjem .... hehe  😁

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Flere? 
Jeg vet hva jeg vil med hvem, problemet er bare å vise det/si det 🙊 Tror jeg blir sprø her 🤪🙈😬

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...