AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #1 Skrevet 6. mai 2021 Jeg har de siste dagene hatt smerter i ribbeinet, vanskelig å finne en god stilling sittende og liggende 😩Hadde dere vondt? Evt hva gjorde dere for å lindre plagene. Er forresten bare 26 uker på vei Anonymkode: 21f79...a66
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #2 Skrevet 6. mai 2021 Nei det er ikke farlig ❤️ kan være smertefullt da. Har hørt noen briste ribbein fordi baby sparker så hardt. Men det er ikke farlig. Anonymkode: 68363...48e 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #3 Skrevet 6. mai 2021 Vet ikke om det funker for deg, men for meg funka det å ta et belte og en snusboks (eller noe annet tilsvarende), så stramme belte slik at det ble et press. Anonymkode: 0da1f...438
Maleficenta Skrevet 6. mai 2021 #4 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg har de siste dagene hatt smerter i ribbeinet, vanskelig å finne en god stilling sittende og liggende 😩Hadde dere vondt? Evt hva gjorde dere for å lindre plagene. Er forresten bare 26 uker på vei Anonymkode: 21f79...a66 js. Ribbeinet kommer til å poppe ut. Neida. Ikke farlig
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #5 Skrevet 7. mai 2021 Det var ikkje farlig for meg. Plagsomt da. Anonymkode: f8bfe...02c
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #6 Skrevet 7. mai 2021 Jeg hadde ekstremt vondt i ribbeina. Jeg gikk til en osteopat ved house of femme i Trondheim og fikk god hjelp. Det viste seg at det var muskulaturen som ribbeina "sitter fast i" som var veldig såre pga voksende mage/baby. Anonymkode: 992cd...a0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå