BAMBI<3 Skrevet 3. september 2005 #1 Skrevet 3. september 2005 Kjæresten min skal ha mannlig forlover, kan jeg også det? jeg vil så gjerne at broren min skal være forlover, men blir dette dumt?
linky Skrevet 3. september 2005 #2 Skrevet 3. september 2005 Kjæresten min skal ha mannlig forlover, kan jeg også det? jeg vil så gjerne at broren min skal være forlover, men blir dette dumt? ← Slik jeg har hørt så kan du ha mannlig forlover, trodde ikke det skulle være noe i veien for det.
Mrs. K Skrevet 3. september 2005 #3 Skrevet 3. september 2005 Vi hadde begge kvinnelig forlover. Ser ikke noe merkelig i det.
Iskvinnen Skrevet 3. september 2005 #4 Skrevet 3. september 2005 Selv om det mest vanlige er forlover av samme kjønn som deg, så er dette helt opp til deg. Du har sikkert en god grunn til å velge broren din, og det blir helt sikkert flott!!!
Søta Skrevet 3. september 2005 #5 Skrevet 3. september 2005 Du kan vel velge hvem du vil - bare personene er myndig (over 18 år og ikke umyndiggjort)
Gjest Karbojunkie Skrevet 5. september 2005 #6 Skrevet 5. september 2005 Du står helt fritt til å velge den du vil.. Lykke til
Tusenfryd Skrevet 5. september 2005 #7 Skrevet 5. september 2005 Klart du kan ha broren din! Det hadde jeg. Det viktigste er hva du synes er riktig og fint for deg - ikke hva som er mest vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå