Gå til innhold

rygge sakte?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor fort rygger dere egentlig når dere rygger?

Jeg har hatt lappen i nesten 2 år, og jeg sliter enda med stresset med rygging.

jeg ble lært at jeg måtte ta det rolig og kjøre sakte når jeg skal rygge, men jeg har en stygg uvane at jeg prøver å gjøre det så fort så muligt, og det er ikke alltid så bra.

Men jeg føler at om jeg rygger sakte så lager jeg kø, hvordan får jeg denne idiotiske tankegangen vekk?

Anonymkode: 66782...353

Videoannonse
Annonse
Gjest Hvemsomhelst
Skrevet (endret)

Jeg har også begynt å rygge sakte for å være helt sikker på å ikke komme bort i noe.  I fjor hadde jeg vært og handlet, bært ut varene og rygget inn i garasjen.  Jeg hadde glemt å lukke bakluka på varebilen og den krasjet med takrenna på garasjen.  Ble en bulk som jeg ikke har fått fikset ennå.  Så fort gjort, så dumt..

bilen min er 7 år.  Det er ganske nytt for meg. Den har ryggekamera, helt fantastisk. Men jeg klarte det likevel.

Endret av Hvemsomhelst
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å rygge fort, men jeg er også godt vant med og har kontroll. Da snur jeg meg. Folk som rygger på speil vil som regel ikke rygge så fort. Og de som rygger på kamera (360° og revers), rygger ofte saktest. Så har du denne sporten...:

Anonymkode: 4661a...315

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Rygger som regel sakte. Slet mye med rygging før. Men, ryggeparker ALLTID på parkeringsplasser. Da slipper du stresset med å rygge fort ut, risikoen for å rygge ned folk og biler. Sikkerhet er viktig. 

Anonymkode: 2fa73...d78

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rygg alltid sakte.

Anonymkode: 59c7f...424

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du bør alltid rygge sakte. Hvis biler og mennesker rundt gjør deg stresset må du jobbe med det. Du har sikkert også opplevd at det plutselig kom noen bak bilen mens du rygget. Det er ikke verdt det å kjøre på noen eller noe bare fordi du skulle forte deg fordi du følte at du lagde kø.

Anonymkode: 035a6...941

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.5.2021 den 22.27):

Hvor fort rygger dere egentlig når dere rygger?

Jeg har hatt lappen i nesten 2 år, og jeg sliter enda med stresset med rygging.

jeg ble lært at jeg måtte ta det rolig og kjøre sakte når jeg skal rygge, men jeg har en stygg uvane at jeg prøver å gjøre det så fort så muligt, og det er ikke alltid så bra.

Men jeg føler at om jeg rygger sakte så lager jeg kø, hvordan får jeg denne idiotiske tankegangen vekk?

Anonymkode: 66782...353

Når du rygger har du vikeplikt for alle andre. Ta den tiden du trenger får å ivareta din og andres sikkerhet.

Skrevet

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...