AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #1 Del Skrevet 6. mai 2021 Baby på 7 mnd fikk (en mild grad) atopisk eksem på armer og litt på rygg for en tid tilbake. Fikk beskjed om å smøre med miniderm, og eksemen er så og si borte. Men nå har hun fått nokså røde og tørre kinn. Googlet atopisk eksem på kinn, og det er nok det det er. Jeg smørte med miniderm før baby la seg, men nå ble jeg usikker på om det er innafor å bruke i ansiktet? Hun er veldig tørr, så det tørket inn umiddelbart. Kan jeg fortsette med dette eller bør jeg kjøpe noe annet til ansiktet? Anonymkode: e5fdd...a7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #2 Del Skrevet 6. mai 2021 Smører både ungen og meg selv med denne i ansiktet hver dag. Atopiske her å Anonymkode: 0df2a...ca1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #3 Del Skrevet 7. mai 2021 Hvorfor skal du ikke kunne bruke det i ansiktet? Så vidt jeg vet er det en mild krem, som egner seg fint for resten av babyen. Jeg kan ikke huske noe om å unngå øynene i pakningsvedlegget. Selv har vi pleid å bruke bephanten i ansiktet når kinn eller hake blir såre. Miniderm bruker vi mest for å forebygge. Anonymkode: b953b...fc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #4 Del Skrevet 7. mai 2021 Vi bruker aderma exomega, den er super Anonymkode: 8a3bc...c31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #5 Del Skrevet 7. mai 2021 Haha herregud, jeg troddd det var snakk om en dermaroller, men til baby så miniderm. Så fikk jo helt sjokk at du skulle rulle det rundt i ansiktet til baby 😅 Anonymkode: 4454b...27e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #6 Del Skrevet 7. mai 2021 Ikke bruk når det er sol! Da griller du ansiktet! forøvrig er røde tørre kinn et symptom på våtservietter. Dropp dem om du bruker det, det ødelegger huden Anonymkode: 7db02...030 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå