Gå til innhold

Ny mus til pc`en

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøper man ny mus? Hva koster det? Anbefalinger? Den skal være til en tolvåring....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får ny mus fra 100 til 1000 kr. Jeg ville kjøpt en som passer fint i hånden, trådløs, og med optisk laser under. En sånn tror jeg ligger på rundt 500 kr på Elkjøp, Lefdal o.l.

Skrevet

Om du kjøper en trådløs (anbefales), så pass på alltid å ha et ekstra sett med batterier liggende. Musen jeg bruker er slik at den virker fint helt til den med ett er helt død. Jeg får ikke noe forhåndsvarsel om at batteriene er blitt utladet.

Dette en en Logitech-mus som er noen år gammel - kanskje elektronikken er endret nå slik at man får et forhåndsvarsel på en eller annen måte med nyere modeller. Dette kan kanskje noen andre her svare på?

Gjest Spacegirl
Skrevet

Min gamle Logitech-mus var også slik at plutselig var den død. Men med den nye får jeg advarsel i ganske god tid før batteriene er oppbrukt. Nå har jeg denne og er veldig fornøyd med den. Den har mange knapper som du kan programmere som du vil, kan brukes som fjernkontroll ved avspilling av musikk o.l. (virker opp til 10 meter fra pc'en), og den har en av-knapp som gjør at du sparer batteriene når den ikke er i bruk.

:)

Skrevet

Gode råd, men jeg snakker om til en tolvåring her............... Ikke snakk om at hun får mus til mange hundre kroner, hun som brukte seks mnd på å ødelegge den forrige.

Gjest Madeline
Skrevet

På Elkjøp får du kjøpt mus fra 149,-. Du finner det her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...