Gå til innhold

Gift men kan ikke få barn med kona ønsker barn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gift lykkelig, men har ikke barn. Det er noe jeg ønsker meg. Lurte på om det var noen plasser man kan møte jenter som ikke vill ha kjæreste men kanskje en å dele omsorgen med?

om det finnes noe sli?

Anonymkode: 69393...bd6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du diskutert dette med kona?

• Liker 5
Skrevet

Ja jeg har diskutert det å hun er med på det..det er et savn i livet! Jeg elsker kona mi å vill ikke gå fra henne så jeg tenkte om det kunne finnes noen kvinne der ute som kan se noe positivt i en sån grei..!?

Gjest Chroma
Skrevet

Hvorfor kan dere ikke få barn sammen? Vil hun ikke ha barn?

Gjest Hvemsomhelst
Skrevet (endret)

Noen av mine kolleger har adoptert barn og er veldig fornøyde med det.

Er det kun deg som ønsker barn, ikke din kone?  Da skjønner jeg ikke hvordan..

Endret av Hvemsomhelst
Skrevet
Omarius81 skrev (Akkurat nå):

Ja jeg har diskutert det å hun er med på det..det er et savn i livet! Jeg elsker kona mi å vill ikke gå fra henne så jeg tenkte om det kunne finnes noen kvinne der ute som kan se noe positivt i en sån grei..!?

Det er godt mulig, du får nesten spørre enslige kvinner du kjenner. Merk at dette gjelder kvinner, ikke jenter som du skriver. Jeg tviler på at det er mange jenter som tenker på dette, og forhåpentligvis ønsker du en voksen dame som mor til ditt barn.

Du bør ha tenkt nøye gjennom dette før du henvender deg til noen, du bør også kunne si hvilken rolle kona di skal ha i dette opplegget. Og om du forventer samvær med barnet eller om du bare skal være en sæddonor.

Er dette gjennomtenkt, TS?

• Liker 3
Skrevet

Jeg skriver kvinner! Så da er det rettet! Ser ikke for meg å ligge med kvinnen, det er mange alternativ! Ser for meg delt foreldrerett der man gjør det beste for barnet! Det er ikke gjennomtenkt alt men i en startfase der jeg bare skriver noen tanker og noen spørsmål..

Skrevet
Hvemsomhelst skrev (8 minutter siden):

Det skjønner jeg, vill gjerne ha en genetisk kobling!

AnonymBruker
Skrevet

Hva har du egentlig å tilby et barn? 

Anonymkode: 8f776...d83

• Liker 2
Skrevet

Vurdert adopsjon? 

Skrevet
NymeriaRhoynar skrev (24 minutter siden):
Hvemsomhelst skrev (18 minutter siden):

Floater skrev (5 minutter siden):

Vurdert adopsjon? 

ja men kommer fram til at deg ikke er for oss!

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har mye tilby! Trygghet , sikkerhet . Et godt å lærerikt liv resten tar jeg på sparket;)

AnonymBruker
Skrevet

Er dette trolling? Jeg har vanskelig for å tro at det finnes kvinner som ikke går med på adopsjon, men er villig til at mannen får barn med noen andre og at dere "deler" barnet med en mer eller mindre fremmed kvinne. 

Anonymkode: b0a55...962

• Liker 9
Skrevet

Det viser ihvertfall at det viser seg at ikke alle kvinner er like. Ingen som ikke går med på adopsjon her. Hun har egne barn fra før det vill jeg å ha. Altså mitt eget dna i barnet:)

Gjest Hvemsomhelst
Skrevet (endret)

Uff.. bare tanken (som jeg føler veldig egoistisk) om at det viktigste i verden er å videreføre sitt eget dna....  beklager. Her henger jeg ikke med.

kan du ikke bli glad i et barn hvis det ikke har ditt dna? Barnet blir juridisk ditt, og dere blir familie.

klart rødt hår og fregner er jo familielikheter som går igjen i generasjoner. Også andre ting, men....

Endret av Hvemsomhelst
Skrevet

Det er mitt valg det ja, er vell ikke noe galt med verden for det!

Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Jeg er gift lykkelig, men har ikke barn. Det er noe jeg ønsker meg. Lurte på om det var noen plasser man kan møte jenter som ikke vill ha kjæreste men kanskje en å dele omsorgen med?

om det finnes noe sli?

Anonymkode: 69393...bd6

det fins da ulike måter å få barn på...

Skrevet
Omarius81 skrev (43 minutter siden):

Det skjønner jeg, vill gjerne ha en genetisk kobling!

hvorfor er det så viktig?

Skrevet
Omarius81 skrev (26 minutter siden):

Det viser ihvertfall at det viser seg at ikke alle kvinner er like. Ingen som ikke går med på adopsjon her. Hun har egne barn fra før det vill jeg å ha. Altså mitt eget dna i barnet:)

Å barnslig tankegang. Hun har egne barn. Jeg vil også haaa. trampe i gulvet. Rart forresten at dere ikke har snakket om dette her før dere gifta dere

• Liker 1
Skrevet

Det er viktig for meg !! 

Skrevet
Maleficenta skrev (Akkurat nå):

Å barnslig tankegang. Hun har egne barn. Jeg vil også haaa. trampe i gulvet. Rart forresten at dere ikke har snakket om dette her før dere gifta dere

Ingen som tramper i gulvet her !! Skal hate litt bare eller?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...