Gå til innhold

Hvorfor er sexen over når mannen får orgasme?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og hvorfor glemmer mange menn at damer også trenger/ønsker orgasme for å føle seg helt tilfredsstilt? 

Anonymkode: c3ec8...193

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke. Min erfaring er at jeg får orgasme både før, under og etter. Fordi både jeg og kjæresten fokuserer på litt fingring og bruk av leketøy mens vi er i gang. Jeg tar ansvar for egen orgasme, og kjæresten synes det er stas + at han hjelper litt til av og til.

Anonymkode: 61d72...cbf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fordi man tillater det.

Skjer aldri meg, f.eks. da jeg ikke ville ha godtatt det. 

Anonymkode: 95cac...07b

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du må finne deg en annen mann?

Anonymkode: e2c14...0f7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Fordi du ikke sier noe til ham?

Anonymkode: bf63a...c1b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fordi man tillater det.

Skjer aldri meg, f.eks. da jeg ikke ville ha godtatt det. 

Anonymkode: 95cac...07b

Syns det er vanskelig å si noe. Klager jeg føler jeg på en måte at jeg tvinger han til å gjøre noe han ikke vil, for han føler seg jo tydeligvis ferdig med sexen. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Og hvorfor glemmer mange menn at damer også trenger/ønsker orgasme for å føle seg helt tilfredsstilt? 

Fordi mannens kjønnsorgan blir slappt etter utløsning. Da blir penetreringen vanskelig.

Anonymkode: 831f1...dd4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Syns det er vanskelig å si noe. Klager jeg føler jeg på en måte at jeg tvinger han til å gjøre noe han ikke vil, for han føler seg jo tydeligvis ferdig med sexen. 

Hvis han ikke vil at du skal komme i mål, skjønner jeg ikke hvorfor du vil ha sex med ham. Det er ditt ansvar å si i fra når du mangler noe. Ellers vil han jo bare peise på og tro at du har like mye glede av det som han.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi mannens kjønnsorgan blir slappt etter utløsning. Da blir penetreringen vanskelig.

Men fingrene eller tunga har da vel ikke falt av. Forhåpentligvis.

Anonymkode: e6aca...c83

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet

Det er forskjell på ikke vil og ikke gidde. Ev. må du si at du må komme før ham heretter siden han ikke følger opp deg når han er ferdig selv.

Anonymkode: bf63a...c1b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hele mannen blir vel litt slapp, men er han bittelitt opptatt av damas nytelse, så klarer han å bidra med en finger eller to i det minste.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hele mannen blir vel litt slapp, men er han bittelitt opptatt av damas nytelse, så klarer han å bidra med en finger eller to i det minste.

Og om kvinnen ikke får det hun behøver så må hun nesten kommunisere dette til mannen, som trolig ikke er tankeleser.

Anonymkode: 3bbb1...60f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Herregud! Ta ansvar for deg selv. Etter at en mann har kommet, er han utslitt - respekter dét!

Anonymkode: 62b3f...48e

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Det stemmer muligens for noen menn. Mange menn må jo bety nærmere halvparten, og det høres jo ikke ut. For min del anser jeg sexen som mislykket om ikke dama kommer. Min egen utløsning er langt fra like viktig. Når man da ender opp med en kvinne som det er ytterst vanskelig å få til å komme, blir det jo problematisk.....Så da ender man jo opp med å føle seg som en mislykket idiot etter tur. Om jeg lar vær å komme ved et par tre anledninger, føler ikke hun seg noe særlig. Og når jeg da kommer, for å bøte på den følelsen, er det min tur til å kjenne på den følelsen av mislykkethet. Og sånn går årene....

• Liker 1
Skrevet

Kjent problem, det der. 😕

Jeg bruker gjerne litt tid på å bli tent. Før slet vi med at når det blir for godt, så kommer han. Og når han har fått orgasme, ja, så går futten fullstendig ut av ham - selv om han prøver å hindre det.

Vi har jobbet en del med akkurat det der. Og nå går det MYE bedre. 🤗

• Liker 4
Skrevet (endret)

.

Endret av Cleo88
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Herregud! Ta ansvar for deg selv. Etter at en mann har kommet, er han utslitt - respekter dét!

Der vil jeg heller si at en mann som ikke sørger for at kvinnen kommer først er en stor egoist. Denne mannen høres jo ikke ut til å være opptatt av det i det hele tatt.

Anonymkode: 22401...fde

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Der vil jeg heller si at en mann som ikke sørger for at kvinnen kommer først er en stor egoist.

Hvorfor skal kvinnen alltid komme først? Sexist!

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal kvinnen alltid komme først? Sexist!

Kvinner skal bare stille med sine høl til disposisjon uten å bli skikkelig tilfredstilt ? Tror du må sjekke dine egne holdninger før du roper "sexist" . Det er jo logisk at dama må få komme først, i hvertfall i blant, for at det skal bli noe.

Anonymkode: f8756...d46

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det løser vi ved at jeg alltid kommer først. Om han mot formodning skulle snike i køen, ville jeg ikke nølt med å formidle hva jeg ønsket meg. Har funket så langt. Menn som ikke bryr seg om din orgasme, er det ikke verdt å ha sex med.

Anonymkode: d2336...18c

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...