Gå til innhold

Har du noen gang sex uten å være gira?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Men at dere blir gira etter litt kos? 

Anonymkode: 817f6...b6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Helt vanlig for meg, faktisk. 

(Jeg fant nylig et studie som viser at det er veldig vanlig for kvinner å få lyst underveis i kosen.)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja så absolutt. Jeg har mye lavere sexlyst enn mannen, så jeg "tar en for laget". Men nå skal det sies at når vi først er i gang, har jeg selvfølgelig stor glede av det jeg også.
Det er ikke det at jeg ikke vil ha sex med mannen, jeg bare mangler den spontane lysten som får meg til å hoppe på ham annenhver dag.

Anonymkode: cd19a...2f6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, blir kåt bare av å bli strøket på låret, så har vel alltid vært gira før sex. Men opplevd å miste lysten underveis hvis en mann har gjort noe som gjør at jeg føler meg utrygg, og det er en kjip og ekkel følelse å ha sex da. Heldigvis bare skjedd et par ganger

Anonymkode: a30b6...776

Skrevet (endret)

Ja, jeg møtte min "overkvinne" en gang en søndag. Ei skikkelig kåtsara som ville tømme meg for den 7. gangen.. Hun fikk meg utrolig nok til å komme tilslutt. Hun sugde meg lenge men ga aldri opp, etter et kvarter tok hun en nokså varm vaskeklut og ronket meg med. Jeg må si det fungerte godt for jeg fikk en harding uten like, og det tok ikke mere en 3 minutter før jeg fikk utløsning.

Som takk vasket og masserte jeg musa hennes med en like varm klut, hun kom ganske så fort. Hun hadde brukt denne vaskeklut metoden lenge, for varmen setter fart i blodårene sa hun. Hun brukte også å ha en plastpose med litt varmtvann i og la den over musa si, så kjente hun varmen ga ereksjon og ble kåt av det. Noen som har prøvd det?

Endret av Bamseklemmer
Skrevet

Ja. Det rare er at det også gjelder når jeg tar initiativ. Jeg tenker at nå har vi tid og mulighet som må benyttes. 

Man blir for gira når man kommer i gang.

Det er noe annet når man virkelig ikke har lyst. Hvis man må presse seg til det bør man stå over. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja det skjer titt og ofte. Når samboer ikke tar seg bryet med å kose på meg utenom sex så tar det en stund før jeg klarer å få lyst på sex, dette er han veldig klar over da. (Å JA jeg har selv forsøkt å ta initiativ og å snakke om det uten at det hjelper). 

Anonymkode: 46f19...944

• Liker 1
Skrevet

Det er vel akkurat derfor samtykke underveis er en greie.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har det hele tiden. Liker ikke sex men mannen vil ha det hver dag. Da blir det 3-4 ganger i uka. 

Anonymkode: 2f53a...f9d

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvis kona en sjelden gang tar initiativ så gjør jeg det uavhengig av egen lyst. Sier jeg nei så skjer det nok aldri igjen...

Anonymkode: 5dd33...098

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, har hatt pliktsex mange ganger i et forhold jeg var i. Ble ikke gira under kosen heller. 

Anonymkode: de817...690

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jepp, hver dag med eksen. Vi hadde elendig sex. Liten tiss og overvektig, jeg måtte gjøre nesten all jobben. Kunne kun ha sex i to stillinger. Han tok aldri på meg eller gikk ned på meg, men ville gjerne bli sugd og runka flere ganger i uka.

Selv om vi var sammen i nesten to år så føles det som jeg har gått uten sex i over to år. Gleder meg til den dagen jeg har sex med en ordentlig mann igjen.

Anonymkode: f072e...b64

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, Isambard said:

Ja. Det rare er at det også gjelder når jeg tar initiativ. Jeg tenker at nå har vi tid og mulighet som må benyttes. 

Man blir for gira når man kommer i gang.

Det er noe annet når man virkelig ikke har lyst. Hvis man må presse seg til det bør man stå over. 

Sånn er det faktisk her og. Jeg kan ta initiativ uten at jeg egentlig er så gira, det er bare slik at anledningen byr seg. Jeg takker også ytterst sjelden nei om han tar initiativ, særlig fordi jeg gjerne ønsker han skal ta mer initiativ.

Anonymkode: 993b8...9c0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det har jeg hatt, for å ikke skape dårlig stemning eller at kjæresten blir sur.

En tidligere eks pleide å bli pottesur om jeg bare la meg til å sove et par kvelder på rad for eksempel, uten å ta initiativ til sex eller gi han i det minste en blow job. En gang hadde jeg operert ut en visdomstann og hadde store smerter og et jævla fuckings hull i kjeven som blødde i munnen. Jeg måtte ha bøtte ved sengen for å spytte blod i den. Han presterte å bli sur fordi jeg ikke ville gi han en blow job etter to dager.... inntil jeg minnet han på at jeg faktisk hadde et blødende sår i munnen. Da gryntet han at "det var vel okei om jeg droppa det nå, da..."

Sånt press liker jeg ikke. Det er en buzz killer, for å si det mildt. 

Noen ganger når jeg blir med på sex uten å egentlig være i slaget for det, så blir man jo med etterhvert som man holder på likevel. Da er det greit. Men andre ganger ligger man og tenker på hva man skal ha til middag neste dag i stedet. Ikke alltid det funker, det der "bli med og så kommer lysta underveis" 😛 

Anonymkode: 58434...af2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...