AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #1 Skrevet 6. mai 2021 Ville dere gått for hvit eller svart biker shorts under dette hvite skjørtet ? Jeg heller mest mot svart av en eller annen grunn, men er ikke helt sikker Anonymkode: 48b1e...f7c
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #2 Skrevet 6. mai 2021 Hæ? Er planen at shortsen skal stikken nedom skjørtet? Anonymkode: d20c4...f91
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #3 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hæ? Er planen at shortsen skal stikken nedom skjørtet? Anonymkode: d20c4...f91 Haha nei bare ha den under hvis den skylle fly opp eller noe. Bare for «protection» liksom 😂😊 -TS Anonymkode: 48b1e...f7c
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #4 Skrevet 6. mai 2021 Jeg hadde valgt hvit. Hvis skjørtet blåser opp så ser det mer ut som shortsen er "innebygd" som en skort liksom. Anonymkode: ece18...640 6
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #5 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Haha nei bare ha den under hvis den skylle fly opp eller noe. Bare for «protection» liksom 😂😊 -TS Anonymkode: 48b1e...f7c Å, hehe, bra. Jeg ville gått for hvit i alle fall, for da hadde den ikke brutt sånn med antrekket om den viste seg. Jeg ville tatt en shorts med blondekant, for da er det nesten bare søtt om den skulle gløtte litt frem. Men det kan hende at du har en bestemt tanke bak den svarte varianten? Anonymkode: d20c4...f91 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #6 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Ville dere gått for hvit eller svart biker shorts under dette hvite skjørtet ? Jeg heller mest mot svart av en eller annen grunn, men er ikke helt sikker Anonymkode: 48b1e...f7c Ingen av delene! Du får heller ha en pen truse i tilfelle det blåser opp. Anonymkode: e3962...567 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #7 Skrevet 7. mai 2021 Hadde gått for en hudfarget ala denne https://www.timarco.com/no/undertøy/truser/magic-comfort-short?colid=345 Hvor er skjørtet fra btw? Det var fint 😊 Anonymkode: 54b50...816
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #8 Skrevet 7. mai 2021 Elsker damer i skjørt, det eneste som ødelegger stilen er shorts under skjørtet...sikkert hensiktsmessig, men pent er det ikke.Har liksom aldri skjønt den stilen der. Skjørt er flott og sexy med nylonstrømper/strømpebukse under. Anonymkode: fe87c...675
Gjest Fnuggolina Skrevet 7. mai 2021 #9 Skrevet 7. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Elsker damer i skjørt, det eneste som ødelegger stilen er shorts under skjørtet...sikkert hensiktsmessig, men pent er det ikke.Har liksom aldri skjønt den stilen der. Skjørt er flott og sexy med nylonstrømper/strømpebukse under. Anonymkode: fe87c...675 Det er fordi vi ikke har lyst til at trusa og underliv skal bli synlig om det blåser. Endel går også med shorts fordi lår gnisser mot hverandre i varmen. Man bruker ikke nylonstrømper på sommeren, det er sinnsykt svett og klamt.
tnado Skrevet 7. mai 2021 #10 Skrevet 7. mai 2021 Jeg hadde valgt hvit. Ser litt mer ut som det er en del av skjørtet
Ullvott Skrevet 7. mai 2021 #11 Skrevet 7. mai 2021 Det skjørtet er åpenbart temmelig gjennomsiktig, så enten hvit eller hudfarget. Svart blir ikke pent. Hvordan jeg vet at det er gjennomsiktig? Se på foldene i toppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå