AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #1 Del Skrevet 6. mai 2021 Hei! Noen apotek tilbyr sjekk av føflekker. Jeg lurer på om noen har erfaring med dette? Jeg har en føflekk på ryggen som jeg føler bør undersøkes, den begynte å klø noe voldsomt her om dagen og kjennes ut som skjoldete «papir», og så er jeg usikker på om jeg har hatt den hele tiden (jeg har ganske mange føflekker og ser ikke på ryggen min så ofte akkurat) Anonymkode: 3049a...42c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myMa Skrevet 6. mai 2021 #2 Del Skrevet 6. mai 2021 (endret) Sjekka en føflekk hos boots for noen år siden. Husker ikke hva jeg betalte. Det gikk kjapt og greit. Ble oppringt noen dager senere. Fikk beskjed om at den burde fjernes. Fastlegen min var ikke helt enig og pga lokaliseringen av føflekken var det lettere å bare ta en biopsi. Den viste at føflekken var ufarlig. Altså litt bom der (heldigvis). Jeg tror nok terskel for å anbefale fjerning er ganske lav hos apotekene. Lettere å gå rett til fastlegen. Endret 6. mai 2021 av myMa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #3 Del Skrevet 6. mai 2021 Det fine med apoteket er at da kan man gå innom etter arbeidstid, eller på lørdag.. fastlegen må man jo ta midt i arbeidstiden, når det uansett ikke passer. Men hvis man blir sent til fastlegen uansett så sparer man ikke tid eller penger ved å ta det på apoteket.. hmm -TS Anonymkode: 3049a...42c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå