Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den blå varianten. Hvordan er den sammenlignet med den vanlige rosa?

Anonymkode: 8b6fb...dff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men jeg synes også at den rosa er helt elendig. 

Jeg liker micellar oljen fra Decleor. dDn er helt fantstisk hvis man takler lukten (jeg ere var på lukt og synes den er helt fin) Jeg opplever den som mild, selv ved eksemutbrudd, men vet at noen med veldig sensitiv hud strever med de essensielle oljene eller noe lignende som produktet inneholder. Jeg tåler den kjempefint. 

Fordelen med Garnierproduktene er jo at de er veldig billige, så det skader vel ikke å prøve hvis du ønsker oljebasert rens. 

AnonymBruker
Skrevet
Fabienne skrev (8 minutter siden):

Nei, men jeg synes også at den rosa er helt elendig. 

Jeg liker micellar oljen fra Decleor. dDn er helt fantstisk hvis man takler lukten (jeg ere var på lukt og synes den er helt fin) Jeg opplever den som mild, selv ved eksemutbrudd, men vet at noen med veldig sensitiv hud strever med de essensielle oljene eller noe lignende som produktet inneholder. Jeg tåler den kjempefint. 

Fordelen med Garnierproduktene er jo at de er veldig billige, så det skader vel ikke å prøve hvis du ønsker oljebasert rens. 

Takk for svar:) Den rosa fungerer fint og er billig, men lurer på om kanskje med olje er mer effektiv og passer enda bedre til tørr hud?

Anonymkode: 8b6fb...dff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...