AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #1 Skrevet 6. mai 2021 Det ble en diskusjon med stridsøksa jeg bor sammen med i går fordi jeg ikke alltid tar ned ringen når jeg har tissa. Ringen skulle ligge nede fikk jeg beskjed om. Så sier jeg at er det så pent uansett da for egentlig skal jo lokket lukkes når man er ferdig. Så hva er egentlig forskjellen på deg og meg. Er det værre at du må ta ned ringen enn meg opp? Det er ekkelt å ta i ringen fikk jeg beskjed om. Ja men er det noe bedre at jeg må ta i ringen spurte jeg. Du får lære deg å sikte bedre så du slipper å løfte ringen fikk jeg beskjed om. Jeg mener at dasslokket bør lukkes uansett jeg og at hun ikke er noe bedre enn meg. Hjelp meg å forstå dette dasslokkproblemet er dere snille. Det er ofte jeg hører damer klager over dette, men jeg skjønner bare ikke Jeg er villig til å gå til rettsak rundt denne problemstillingen for å få en klarhet rundt dette. Anonymkode: 1878a...67e 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #3 Skrevet 6. mai 2021 Du får sette deg ned når du skal tisse, kanskje? Eller vaske doen etter hvert besøk? Anonymkode: c2af4...97e 6
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #4 Skrevet 6. mai 2021 Hva gjør du selv når du skal nr. to? Anonymkode: d10f5...5b0 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #5 Skrevet 6. mai 2021 Du er jo ganske dobbeltmoralsk om du nekter å ta ned ringen samtidig som du sier at «lokket skal jeg egentlig ned» bare for å vinne en diskusjon. Anonymkode: 5d460...12e 5
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #6 Skrevet 6. mai 2021 Sett deg når du tisser hvis dere ikke blir enige, eller vask doen etter deg siden dette er så stort problem, henne klarer du ikke å forandre, kun deg selv. Anonymkode: 33f5f...f0f 5
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #7 Skrevet 6. mai 2021 Stå når man tisser, er ikke det litt 2019? Anonymkode: d410e...0cc 5
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #8 Skrevet 6. mai 2021 Jeg skjønner ikke hvorfor noen gidder å bruke energi på å krangle om do-ringen. Er det så nøye om den er opp eller ned? Anonymkode: 80198...aa6 2
Gjest Maxwell Skrevet 6. mai 2021 #9 Skrevet 6. mai 2021 Det viktigste er at det øverste lokket er nede når man drar opp.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #10 Skrevet 6. mai 2021 30 minutter siden, AnonymBruker said: Du er jo ganske dobbeltmoralsk om du nekter å ta ned ringen samtidig som du sier at «lokket skal jeg egentlig ned» bare for å vinne en diskusjon. Anonymkode: 5d460...12e Hvorfor er han dobbelmoralsk? Han har ikke behov for å ha ring eller lokk nede, men dersom doringen skal ned så mener han at lokket skal ned samtidig eller så er det meningsløst. Det er enten eller, du gjør ikke ting halveis. Anonymkode: bd396...9d3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #11 Skrevet 6. mai 2021 33 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg skjønner ikke hvorfor noen gidder å bruke energi på å krangle om do-ringen. Er det så nøye om den er opp eller ned? Anonymkode: 80198...aa6 Det spiller en rolle for de som er hysteriske. Anonymkode: bd396...9d3
Gjest loveli Skrevet 6. mai 2021 #12 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Det ble en diskusjon med stridsøksa jeg bor sammen med i går fordi jeg ikke alltid tar ned ringen når jeg har tissa. Ringen skulle ligge nede fikk jeg beskjed om. Så sier jeg at er det så pent uansett da for egentlig skal jo lokket lukkes når man er ferdig. Så hva er egentlig forskjellen på deg og meg. Er det værre at du må ta ned ringen enn meg opp? Det er ekkelt å ta i ringen fikk jeg beskjed om. Ja men er det noe bedre at jeg må ta i ringen spurte jeg. Du får lære deg å sikte bedre så du slipper å løfte ringen fikk jeg beskjed om. Jeg mener at dasslokket bør lukkes uansett jeg og at hun ikke er noe bedre enn meg. Hjelp meg å forstå dette dasslokkproblemet er dere snille. Det er ofte jeg hører damer klager over dette, men jeg skjønner bare ikke Jeg er villig til å gå til rettsak rundt denne problemstillingen for å få en klarhet rundt dette. Anonymkode: 1878a...67e Mannfolk får ta opp lokket og ringen når de tisser og lukke både ring og lokk etter seg. Kvinner får løfte lokket og lukke det etter seg. Lokket skal ned før det spyles ned i do for å unngå bæsjpartikler på hele badet!
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #13 Skrevet 6. mai 2021 Det er nesten uforståelig for meg at alle voksne mennesker ikke lukker lokket når de er ferdige, før de skyller ned. Da er også hele denne problemstillingen eliminert. Men for diskusjonens skyld: Hvis ingen av dere bryr dere om selve lokket, og det kun er ringen som er problemstillingen, så er jeg enig med deg. Ingen grunn til at du skal legge den ned for henne. Anonymkode: ee3b6...4df 5
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #14 Skrevet 6. mai 2021 Siden du er den eneste som har behov for å ha dassringen både oppe og nede så er det ditt ansvar vi kvinner som aldri rører den, er det virkelig ikke vårt problem å tilrette legge dette for deg og du tilrette legger ikke for oss ved at DU må ta på ringen, for vi trenger ikke røre den uansett om ikke du hadde hatt et behov for å ha den oppe når du pisser Anonymkode: 60397...5c4 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #15 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvorfor er han dobbelmoralsk? Han har ikke behov for å ha ring eller lokk nede, men dersom doringen skal ned så mener han at lokket skal ned samtidig eller så er det meningsløst. Det er enten eller, du gjør ikke ting halveis. Anonymkode: bd396...9d3 Han må vell bæsje en gang? Det er HAN som vil ha ringen oppe når han pisser og ringen nede når han driter. Kvinner har den nede hele tiden. Derfor må han ta på ringen om det er han som vil ta den opp når han pisser Anonymkode: 60397...5c4 7
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #16 Skrevet 6. mai 2021 Blir for dumt at vi skal ta på ringen å ta den opp etter oss, HVA OM HAN MÅ DRITE NESTE GANG DA? Anonymkode: 60397...5c4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #17 Skrevet 6. mai 2021 I en annen tråd på forumet som var her om dagen, var omtrent samtlige samstemte om at lokket skal ned etter ethvert toalettbesøk, fordi bakterier og ekkelt vann kan sprute rundtom. Begge burde legge ned både ring og lokk. Men selvfølgelig (!!) er det en annen sak nå som en mann løfter det frem som et tema. Anonymkode: 2d137...71f 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #18 Skrevet 6. mai 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: I en annen tråd på forumet som var her om dagen, var omtrent samtlige samstemte om at lokket skal ned etter ethvert toalettbesøk, fordi bakterier og ekkelt vann kan sprute rundtom. Begge burde legge ned både ring og lokk. Men selvfølgelig (!!) er det en annen sak nå som en mann løfter det frem som et tema. Anonymkode: 2d137...71f Hæ? Anonymkode: d10f5...5b0
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #19 Skrevet 6. mai 2021 Hvem som må ta i ringen eller lokket har ingenting å si for man skal uansett vaske hendene etterpå. Og ja, lokket skal ligge nede når man drar opp. Anonymkode: b41a9...5f5 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #20 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvem som må ta i ringen eller lokket har ingenting å si for man skal uansett vaske hendene etterpå. Og ja, lokket skal ligge nede når man drar opp. Anonymkode: b41a9...5f5 Jeg dra ned, jeg 😁 Anonymkode: 80198...aa6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå