AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #1 Skrevet 6. mai 2021 Har veldig hengepupper og ønsker en brystreduksjon, det er alvorlig grad at det blir dekket av staten. Partner synes de er fine og ønsker ikke at jeg skal utføre operasjon. Hvor mye synes dere man skal vektlegge partners ønske kontra egne ønske? Anonymkode: 1897d...371
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #2 Skrevet 6. mai 2021 Din kropp, ditt valg. Du hadde ikke fått det dekket om det ikke var noe som ga deg veldige plager. Om han elsker deg, vil han at du skal ha det bra. Han venner seg nok til tanken. Anonymkode: 0178c...5b0 14
Gjest Tamsi Skrevet 6. mai 2021 #3 Skrevet 6. mai 2021 Eget ønske først. Særlig om det er noe du har fysisk ubehag med.
PM75 Skrevet 6. mai 2021 #4 Skrevet 6. mai 2021 Han synes sikkert at de blir fine etter operasjonen også. Og så kan han se frem til at du er mer fornøyd med kroppen din, noe som kan være en bonus for han også 😁 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #5 Skrevet 7. mai 2021 Hvis han er glad i deg, så elsker han deg også med mindre bryster! Han vil vel ikke at du skal ha plager med brystene dine? Anonymkode: c8e6f...72a
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #6 Skrevet 7. mai 2021 Det koker jo ned til at han ikke bryr seg om at du har vondt. Og det er ikke greit. Hadde min partner ønsket at jeg skulle ignorere at noe gjorde vondt for hans del hadde jeg blitt rimelig såret. Din kropp, du bestemmer, spesielt med tanke på smerter så er det lurt å gjøre det. Anonymkode: 05b88...b0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå