Gå til innhold

Vi har hatt en dårlig periode i forholdet så ser jeg at han har tatt av seg ringen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er forlova, men har hatt en dårlig periode. I stad så jeg at han hadde tatt av seg ringen sin. Skal jeg tolke det som at det er slutt? 

Anonymkode: 2f998...a40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spurte du ikke om hvorfor han har tatt den av?

• Liker 19
Skrevet

Ville nok stolt mer på svaret du får av han, enn av en random person på internett..

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Svigermor skrev (Akkurat nå):

Spurte du ikke om hvorfor han har tatt den av?

Han ble forfjamset først og visste ikke hva han skulle si. Han svarte at han klemte fingeren på jobb, men har ikke tatt den på igjen heller.

AnonymBruker
Skrevet

Tolk det som at dere trenger en prat 

Anonymkode: a3d9f...34d

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet

Tjaa, jeg startet separasjonsprosessen med å kaste gifteringen i søpla. En uke senere flyttet jeg ut. 

Anonymkode: e49cc...2d7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han har ei på si han skjuler han er forlova for? 

Anonymkode: f1007...237

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg legger fra meg gifteringen både her og der, og blir like glad hver gang jeg finner den igjen 😊 Jeg elsker mannen min like mye om jeg har tatt av meg ringen eller har den på, jeg synes bare at ringer generelt er i veien når jeg jobber eller holder på hjemme. 

Anonymkode: b5816...45e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han ble forfjamset først og visste ikke hva han skulle si. Han svarte at han klemte fingeren på jobb, men har ikke tatt den på igjen heller.

TS, jeg kjenner en som har gjort akkurat det samme. Tatt av ringen. Sa det var fordi "noen greier på jobb", men det visste seg at han allerede har funnet en annen... 🙄

Anonymkode: 275d1...dc1

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ta en ordentlig prat. Vi kan bare dikte opp grunner, han vet den ordentlige grunnen. Ta en prat om forholdet, hva dere vil og ønsker. 

Anonymkode: 01ed1...b36

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeghar ikke brukt ringen min på over ett år, pga av pandemi ikke fordi jeg ikke elsker mannen min lenger.

Ring er ikke forenelig med god håndhygiene, spesielt ikke nå.

Anonymkode: 3115b...03e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Siden vi ikke vet hvorfor dere har hatt en dårlig periode, så er mitt råd;

Ikke mas på han! 

Kanskje han tok den av for å straffe deg? Kanskje han tok den av fordi han er ferdig? Kanskje bare for å få en reaksjon? Gjerne negativ sånn at han kan reagere med å gå? 

Anonymkode: 94334...abe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Han er utro

Anonymkode: 56050...e7c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Vi er forlova, men har hatt en dårlig periode. I stad så jeg at han hadde tatt av seg ringen sin. Skal jeg tolke det som at det er slutt? 

Et slikt forhold må være nær døden uansett når man ikke klarer å kommunisere godt nok.

13 hours ago, AnonymBruker said:

Han ble vel «tatt» siden han ble forfjamset. Sikkert ei annen han holder på med. Du får ta av deg din du og. 

Anonymkode: cd1f4...908

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Min mann gjennom 16 år tok av seg sin ring gjennom en vanskelig fase. Men der var mye annet galt og- han hadde en helvetes førtiårskrise, med et snev av depresjon, takling av tidligere ting i livet, og det resulterte i mye festing, være mye borte, slutte og kommunisere med meg, være kort og kald. Ga meg skylda for mye, enda vi stprt sett har hatt et veldig varmt forhold..

Jeg var livredd og forvirra og hadde det veldig vondt. Jeg maste om denne ringen, for den ble et symbol for meg på avstanden han tok til meg, jeg hadde vondt i magen hver gang jeg så en mannehånd med ring på.. ;( han sa han aldri hadde likt å gå med ring osv. Fant ut at han var forelska i ei annen ei da ja.. fikk jobba oss gjennom det, men han går fortsatt uten ring, på 5.året..

Anonymkode: 41b86...1f8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke brukt ringen min på 8 år tror jeg. Liker ikke ringer, ingen dramatikk. 

Anonymkode: 6c1a3...2d4

AnonymBruker
Skrevet

Til dere som ikke bruker den i hverdagen pga korona/upraktisk etc - det er jo ikke konteksten her?? Konteksten er at de har en dårlig periode. Det er noe helt annet.

Personlig tok jeg av meg gifteringen flere måneder før det ble slutt. Jeg var lei hele mannen, jeg orket ikke å se ned på hånda på jobb og få påminnelse om hva som ventet meg hjemme. Han var klar over problemene, men valgte å ignorere alt og late som at alt var fint. Når jeg ser tilbake på bilder fra den tiden tenker jeg at det at ringen manglet var et større signal enn jeg egentlig trodde. Jeg var emosjonelt ferdig.

Jeg syns det er rart han ikke tok den på igjen når du påpekte det, ts. Lukter ugler i mosen. Om ikke utroskap, så er han nok på vei vekk. På tide å ta en alvorsprat.

Anonymkode: a6153...6aa

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg legger fra meg gifteringen både her og der, og blir like glad hver gang jeg finner den igjen 😊 Jeg elsker mannen min like mye om jeg har tatt av meg ringen eller har den på, jeg synes bare at ringer generelt er i veien når jeg jobber eller holder på hjemme. 

Anonymkode: b5816...45e

Haha. Samme gjør min kone, om jeg finner ringen først så setter jeg meg ned på kne foran kona og spør. Vill du fortsatt være min kone?  

Anonymkode: 25f69...028

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Eksen min tok av seg ringen "fordi han lagde pizzadeig og glemte å ta den på igjen". Han hadde funnet seg ei ny.

Anonymkode: 52e5b...ecc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...