Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg onanerer ganske mye til vanlig med vibratoren min. Altså kun på klitoris og ingenting inni skjeden. 

jeg er forberedt på å vente 6 uker før jeg og samboer har sex da jeg vet det er anbefalt. Men hvordan er det med orgasme på utsiden? Kan jeg onanere kort tid etter fødsel? 

når prøvde dere å onanere etter fødsel? 

Anonymkode: 00751...5ce

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja det kan du, hvis du orker. Du kan også ha sameie før 6 uker. MEN - bruk kondom og alt av leketøy skal være rent. Du kan risikere betennelser hvis det ikke er rent! 

Problemet mitt var at følelsene mine rundt klitoris var helt koko i nesten 6 mnd etter fødsel. Så jeg brukte hånden, var vandt til en god del hardere stimuli før det for å si det slik 🤷‍♀️

Anonymkode: 4bcfe...92b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nå kjenner ikke jeg til womennizer, og om det er vibrator og dildo i en, men det går veldig fint med vibrator. Å putte noe inn ville jeg kanskje ventet litt med. Tror jeg prøvde det ganske rett etterpå at det sluttet å gjøre vondt, en uke eller noe. 

Anonymkode: c8a9a...488

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det kan du.

Anonymkode: 66ce4...ade

AnonymBruker
Skrevet

Å bruke womanizeren var det siste jeg gjorde før jeg sovnet den natta jeg fødte. Og den ble brukt daglig gjennom svangerskapet. Det er nå tre måneder siden og den har ikke blitt brukt siden. 😂 Hadde sex etter 4 uker eller noe sånt da. 

Anonymkode: 8201d...752

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, snakk om å ha fokus på feil sted. 

Anonymkode: db05f...af8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Herre Gud, Nei! Det er uendelig masse man må gi slipp på av ting som gir deg glede i livet som nybakt mor. La folk få ha sexlivet sitt uten å shame de! 

Anonymkode: c8a9a...488

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Alvorlig talt. Menn får høre at de får bruke hånden og være tålmodig til kvinnen er klar for sex igjen. For alle anerkjenner at de skal runke og være kåt mens de har en nyfødt. Men ikke kvinner nei, de skal helst kun tenke på baby og er de opptatt av seg selv har de feil fokus🙄 

Jeg er glad i å onanere. Har nesten mistet sex grunnet krevende svangerskap og blir litt bekymret og fortvilet hvis jeg må gi avkall på orgasmene og. 

Anonymkode: 00751...5ce

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...