Thyra Skrevet 6. mai 2021 #1 Skrevet 6. mai 2021 Inspirert av en annen tråd. Ser det er en del hardnakkede tilhengere av "juridisk abort" her inne. Hvordan ville dere kvinner reagert om dere visste at datoen hadde benyttet seg av dette om det var lovlig? Ville dere blitt sammen med en slik mann? Hadde dere gidder å ha sex med en slik mann? Eller ville det ha vært et gedigent rødt flagg?
Gjest byråkrati Skrevet 6. mai 2021 #2 Skrevet 6. mai 2021 Det må hovedsaklig være snakk om ONS eller partnere som er psykisk eller fysisk voldelig det er positivt. Om man har blitt voldtatt og vil bære frem barnet, er det sikkert fint å vite at far frasier seg all kontakt og ansvar Jeg tviler på at jeg hadde passet med en mann som tenker det er positivt å si fra seg alt ansvar fra eget barn, selv om uønsket. Jeg vet min samboer har sterk ansvarsfølelse og hadde vært opptatt av at barnet hans skulle få det best mulig, uansett om han mislikte barn og moren. Han hadde påtatt seg ansvaret. Jeg vil heller ikke ha barn, men om menn kunne bli gravide hadde jeg tatt på meg ansvaret for egne gener og forsøkt gi barnet det beste livet det kunne hatt om det skulle blitt relevant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå