AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #1 Skrevet 6. mai 2021 Noen som vet hvor man kan få tak i koffeinfri kaffe kapsler til nespresso maskin i vanlig butikk? 😊 Bor langt unna nespresso butikken, og håper å kunne unngå å bestille😅 Anonymkode: d8888...e56
every woman Skrevet 6. mai 2021 #2 Skrevet 6. mai 2021 Jeg har kjøpt på Meny og Normal. Ikke originale Nespressokapsler, men andre merker. Det er flere matbutikker som har kapsler, men jeg vet ikke hvor mange av dem som har koffeinfrie.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #3 Skrevet 6. mai 2021 LOR har koffeinfrie kaffekapsler som passer til Nespressomaskinen. Har selv kjøpt på coop obs, vet de fleste butikker fører dette merke, men er ikke sikkert har koffeinfrie. Du kan evt spørre butikken om de kan ta inn Anonymkode: 9a32e...446
Hansehan Skrevet 6. mai 2021 #4 Skrevet 6. mai 2021 Jeg trodde alle fornuftige mennesker boikottet Nestlé.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #6 Skrevet 6. mai 2021 Hansehan skrev (1 minutt siden): Jeg trodde alle fornuftige mennesker boikottet Nestlé. Fordi? Anonymkode: e94ec...33b
Hansehan Skrevet 6. mai 2021 #7 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fordi? Anonymkode: e94ec...33b Fordi de fortsatt pusher morsmelkerstatning i Afrika.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #8 Skrevet 7. mai 2021 every woman skrev (15 timer siden): Jeg har kjøpt på Meny og Normal. Ikke originale Nespressokapsler, men andre merker. Det er flere matbutikker som har kapsler, men jeg vet ikke hvor mange av dem som har koffeinfrie. AnonymBruker skrev (14 timer siden): LOR har koffeinfrie kaffekapsler som passer til Nespressomaskinen. Har selv kjøpt på coop obs, vet de fleste butikker fører dette merke, men er ikke sikkert har koffeinfrie. Du kan evt spørre butikken om de kan ta inn Anonymkode: 9a32e...446 Takk for svar! Jeg har lett i butikkene, men skal prøve obs igjen! 😊 Anonymkode: d8888...e56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå