AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #1 Skrevet 6. mai 2021 Hva tenker du på når du onanerer? Tenker du på utstyret til gutten eller hva er det som tenner deg? Tenner du på å se på bilder av en kjekk gutt i baris og bruker det som «onaneringsmaterialet»? Vil høre hva som er normalt, for jenter. Anonymkode: 9f847...f0a
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #2 Skrevet 6. mai 2021 Utstyr? Barisbilder? Nei. Tenker på blikk, smil, bevegelser, berøring - hendene og armene er viktige - forestiller meg hvordan det føles å bli holdt rundt og kysset overalt, forestiller meg varmen fra ham, stemmen hans, og følelsene alt dette skaper hos meg. Anonymkode: c7660...182 9
SlemUlv Skrevet 6. mai 2021 #3 Skrevet 6. mai 2021 Jeg tenker ikke.. Det er en av veldig få ganger hode mitt er stille. 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #4 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Utstyr? Barisbilder? Nei. Tenker på blikk, smil, bevegelser, berøring - hendene og armene er viktige - forestiller meg hvordan det føles å bli holdt rundt og kysset overalt, forestiller meg varmen fra ham, stemmen hans, og følelsene alt dette skaper hos meg. Anonymkode: c7660...182 😲 Vi er virkelig fra hver vår planet. Jeg er mann og tenker alltid på sex i en eller annen form når jeg onanerer. Det kan være relativt uskyldig sex med kona, men det holder ikke å fantasere om et blikk eller et smil. Anonymkode: 872d4...54f 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #5 Skrevet 6. mai 2021 Jeg tenker som regel på sex med kjæresten. Ofte de gangene det har vært ekstra hett! Da tar det 0 tid før jeg kommer🤩 Anonymkode: 62ba2...a2c
NysgjerrigPiken Skrevet 6. mai 2021 #6 Skrevet 6. mai 2021 Ofte er det flashbacks til god sex jeg har hatt (med fokus på personen, handlingen og hvor deilig det var, ikke «utstyret» eller andre deler av kroppen). Eller fantasier (med samme fokus). 4
The Rosestarwoman Skrevet 6. mai 2021 #7 Skrevet 6. mai 2021 Det som tenner meg er oral sex(tungetornado), slikkelyder mens jeg blir slikket eller slikkelyder inni øret, dritelyder, golden showers, politi og brannmann kostymer(kunne faktisk tenkt meg sex med de på ekte), folk med mørkt hår og brune øyner, jentesex(elsker fitte), elsker også rekelukt i fitta, facesitting.🔥🔥håndjern
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #8 Skrevet 6. mai 2021 Tenner på store negerkuker. Anonymkode: e8314...34c
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #9 Skrevet 6. mai 2021 Tenker på en fyr jeg har flørtet med og ser for meg hva han kunne gjort med meg 🙊 Ser for meg at han løfter meg opp og at han kaster seg over meg 😍🙊 Anonymkode: b19e7...747
Bamseklemmer Skrevet 7. mai 2021 #10 Skrevet 7. mai 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Utstyr? Barisbilder? Nei. Tenker på blikk, smil, bevegelser, berøring - hendene og armene er viktige - forestiller meg hvordan det føles å bli holdt rundt og kysset overalt, forestiller meg varmen fra ham, stemmen hans, og følelsene alt dette skaper hos meg. Anonymkode: c7660...182 Du høres ut som ei romantisk utgave av meg selv🤭 jeg blir mange ganger tent bare av å fantasere om forspillet, det gjør meg også flinkere på det. Takk for at du deler, jeg stjal en ide...
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #11 Skrevet 7. mai 2021 Tenner på menn jeg.. de som kaller voksne damer for kvinner eller damer og ikke jenter 😛😛😛 Anonymkode: c43a0...f60 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #12 Skrevet 7. mai 2021 Jeg er en voksen kvinne i 20-åra og jeg tenner på menn. Jeg har onanert til bilder av menn flere ganger, da gjerne bilde av penisen hans. Syns det er deilig å se på at mannen f.eks runker til bilder av meg, og kan komme mens jeg ser på en slik video. Men jeg blir ikke visuelt stimulert på samme måte som menn blir, jeg bruker jo fantasien i tillegg, bare at da har jeg et tydelig bilde av hvem som er med i fantasien. Når jeg fantaserer ellers så tenker jeg absolutt på pikken til mannen, kroppen hans osv, men ikke i detaljer så klart. Stor kropp, stor pikk, store hender +++. Fantaserer om hvordan han behandler meg, stønningen hans og slike ting, ser for meg hvor deilig det er og bla bla alt det der. Bruker bilder og video når jeg trenger ekstra krydder. Fantaserer jeg om noen jeg kjenner trenger jeg jo ikke bilder for jeg vet jo hvordan han ser ut i virkeligheten. Anonymkode: 80213...29e
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #13 Skrevet 7. mai 2021 Det som tenner meg er begjæret til mannen min. Jeg ser ofte for meg ham ha sex med meg eller andre. Ser for meg ham komme hjem kåt og klar og føler liksom følelsene hans. Anonymkode: 4f332...dbf
LyseLine Skrevet 8. mai 2021 #14 Skrevet 8. mai 2021 Fantaserer ofte om å bli tatt litt røft, styrt, kontrollert, tvunget til å underkaste meg en mann. Mannen i de fantasiene kan gjerne være helt ansiktsløs, men jeg kan kjenne begjæret hans, han er vill etter å ta meg, kanskje til og med virkelig bruke meg. Han ber meg sette meg ned foran han og gape for ham, fyller munnen min med pikken sin, eller gjør ting som å legge meg på magen og ta meg bakfra, eller ta meg analt mens jeg ligger med rumpa høyt og ansiktet i madrassen. Fantaserte om analsex i årevis før jeg faktiskbegynte å ha det. Og fantaserer da fortsatt også. 😊 Pikken tenner meg, både løftet som ligger i en bul i buksa og en skikkelig ståkuk - har alltid blitt tent av en pikk som står i all sin prakt. Synes det er både flott og fristende og appetittvekkende. 🤭 Og også magen, brystkassa, skuldrene... Tanken på å ligge på rygg og bli tatt av en mye større mann (ikke så vanskelig for en jente på min størrelse), ha ham over meg, kjenne meg maktesløs under ham... Kan komme fort når jeg tenker tilbake på gode opplevelser av den sorten. 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #15 Skrevet 8. mai 2021 Høye muskuløse menn, stor kuk og knulling. Jeg tåler mer i fantasier enn jeg gjør i realiteten. Blåser liksom opp alle mandige trekk i fantasiene. Så menn, pikk og knulling rett og slett. Mer komplisert er jeg ikke. Anonymkode: 1e859...365
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #16 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 7.5.2021 den 5.09): Tenner på menn jeg.. de som kaller voksne damer for kvinner eller damer og ikke jenter 😛😛😛 Anonymkode: c43a0...f60 Men nå er spørsmålet rettet mot jenter. Da behøver ikke voksne kvinner svare. Det er lov å hoppe over tråder som ikke omhandler en selv, og gå videre til neste, man trenger ikke alltid prøve å stjele showet. Anonymkode: a431b...aa5 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #17 Skrevet 8. mai 2021 Tenner på tanken av å være attraktiv Å være på et bra sted mentalt Og på tanken på sexleker og å være et sexleketøy Anonymkode: 16af3...41a
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #18 Skrevet 8. mai 2021 En sexy dame! tenner på å kline med henne og å slikke henne i fitta og i rumpa 😍 Anonymkode: 23d43...178
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå