Gå til innhold

UTRO????

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

En vennine sa til meg i dag: Jeg har ikke truffet en mann enda som ikke er villig til å være utro om sjangsen byr seg.

Hva skal til?

Hva får en mann til å holde fingra av fatet?

Sett at ingen fikk greie på det, langt brte fra hjemmet, det var for sexen sin skyld, begge har god kjemi. Hva da?

Er det noen menn som har slike forhold.

Må opplyse om at damen som sa det er godt voksen, så jeg må spørre de som er etablert fra 30 årsalderen. (gifte, sambo)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Egentlig så har venninnen din rett.

Jeg har vært veldig mye ute og reist(altså vekk fra hjembyen, eller vekk fra Norge)med kolleger og kamerater, jeg vil påstå at disse nesten uten unntak, har prøvd å få seg noe, og også HAR fått seg en del, på slike turer.

Det som er litt komisk, er at en del av disses damer, kjærester/ektefelle/samboer, går rundt og skryter av hvor prektige deres menn er, når en selv vet noe HELT annet...!

At damene skryter av at forholdet er bra, det er greit, for det ER det som oftest, selv om mennenes lyst på andre under fravær fra hjemmet, går litt over stokk og stein....

Hvis en mann har mulighet, så puler han de han kan, hvis det er under "trygge" forhold, altså ingen får rede på det. Som regel er det en ganske stor lojalitet menn i mellom, slik at informasjon om disse opplevelsene, blir der de er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får Tormod sin erfaring stå for hans regning, for her kjenner ikke jeg meg igjen.

Nå er jeg forsåvidt singel selv og kan ligge med hvem jeg måtte ønske, men jeg har kamerater som er i parforhold, og de benytter overhodet ikke enhver anledning borte fra heimen til å være utro.

Senest i sommer var vi på guttetur og flere av dem hadde muligheten til å være utro, men ga beskjed om at de var opptatt, så her er det tydligvis avhening av hvilket miljø man vanker i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil påstå at Kristians miljø er atypisk, og helt annerledes enn mine erfaringer på slike turer. Da skal man også tenke på at kameratmiljøet mitt er helt andre menn enn mennene i jobbkollega-miljøet mitt. Så man kan ikke påstå at jeg kommer fra èn type miljø.

Men nå har jeg forsåvidt sett flere eksempler her på at denne Kristian kjører et småslesk løp her inne, med en såpass sterk grad av selvforherligelse, at det går på troverdigheten løs.

Men jeg skrev faktisk "nesten uten unntak", det gir en åpning for at ikke ALLE menn får, eller forsøker, å få seg litt på slike turer, men svært, svært mange.

Det er nok å nevne f eks en Trondheimstur(når man kommer fra Østlandet), hockey-turer til Sverige, jobbturer til f eks Køln, Stockholm, fortballturer til London. Slike steder går horebesøk, og "normal sjekking" hånd i hånd, med hovedhensikten "å få seg noe fremmed".

Lik det, eller ikke lik det, men slik er det stort sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

For kvinnenes skyld bruk kondom? Det er en selvfølge at man bruker kondom ved forhold på si.

I mitt mijø (mannd) ser jeg lykkelige menn i dett man kaller gode ekteskap, er ute å har seg.

Det er heller ikkke billige kvinner, kjøpt og betalt.

Jeg har spurt hva de får der som de ikke får hjemme. Det kan ikke beskrives sier de.

Nå har de seg med kolegaer om det skulle være mulighet også.

Det er kun sex de er ute etter. Alt det andre får de hjemme.

Jeg har selv hørt deres partnere "skryte" over deres menn og hvor lite de aksepterer utroskap.

Ja, la de leve i den troen. utroskap er noe de fleste vil oppleve i livet.

Denne fordømmende holdningen man ser her inne er til å le av når man vet hvordan virkeligheten er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Gjest", jeg kunne ikke vært mer enig. Det ER slik verden er, selv om kvinner velger å tro noe annet, som en slags forsvarmekanisme.

Nå må det jo sies, at sex med andre på turer, på ingen måte er forbeholdt menn...

Morlock, du "uffer" deg...selvfølgelig bruker man kondom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tormod ;

Å angripe Kristian ved å kalle han småslesk, er å dra det for langt. Han representerer den "andre siden" og det må han få lov til, uten at du sier sånt!!!!!!!

Kristian;

Ikke bry deg om han, han vet ikke bedre.......

Og så til saken;

Det finnes faktisk menn som ikke trenger å være utro, og som ikke gjør det selv om man har muligheten. Hvis jeg ikke trodde på det, ville jeg ha mistet troen på alt. Jeg har sett eks på begge sider, og jeg er glad det finnes ærlige og oppriktige menn (sånn som Kristian) igjen her i verden. Takke meg til det, og slippe å komme ut for en mann som deg, Tormod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo fint å vite at dere er ærlige om deres utroskap.

Dere er vel like åpne om det til deres koner og kjærester?

Slik at de kan forlate dere å skaffe seg et skikkelig manneben...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli svært personlig dette, Gjest, ;-) men OK...

Jeg har vel ikke vært av de aller "verste", men det ligger ingen selvforherligelse i det, mer tilfeldigheter, tror jeg...

Hvis jeg saumfarer hjernebarken for de 10 siste årene, så havner jeg vel på en 7-8 ganger, med like mange kvinner, hvorav to ganger på horehus, og de andre "normal" sjekking. Jeg er IKKE slik at jeg innleder forhold som varer noe tid, det har jeg ikke behov for, for det er henne jeg lever sammen med som jeg elsker. Jeg betrakter slike sidesprang mer som et spennende alternativ til å runke, og senere som "bilder" når jeg runker.

Det mest spennende var nok den trekanten jeg hadde med to nydelige jenter for tre-fire år siden i et "Eros-center" i Hannover. De jobba godt, både med meg og hverandre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Man er selfølgelig ikke like åpen hjemme som her-

Det er vel det " lille rommet" man har som kvinne og mann som er totalt ditt alene.

Ang. Kristian sitt syn. Tror nok det er speilet på at han ikke har funne den rette enda. Selfsagt har han den tanken at den dagen skal HAN iallefall IKKE være utro.

Det har mange sagt før han, og mange vil si etter han.

Så er det vel slik at man er vel ikke mest utro når man er ny i et forhold?

Det skjer vel helst etter noen år hvor den grå hverdag har innhebtet oss alle?

Jeg applauderer ikke utroskap, men forstår det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er da egentlig helt overbevist om at det finnes mannfolk som er både som Kristian og som er som Tormod.

Og kanskje det faktisk finne flere av typen Tormod, noe som bare gjør oss kvinner takknemlige de gangene vi ser og møter menn av typen Kristian!

Jeg har sett både kollegaer, venner, ekser, venners typer og andre menn jeg vet er i faste forhold si nei til en eller flere gode muligheter. Men jeg har også sett kollegaer, venner, ekser, venners typer og andre menn som jeg vet er i faste forhold som benytter seg av anledningen når den byr seg!

Og det at mannetypen Tormod rakker ned på og prøver å uvirkeliggjøre mannetypen Kristian er jo selvsagt, for så lenge alle Kristianene synes så synes det jo også hvor lite vi kan stole på alle Tormodene, og at de faktisk synes det er helt i orden å pule rundt med hvem som helst!! Noe som hos de fleste kvinsen er totalt patetisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker det ikke, men må nok til en viss grad si meg enig med Tormod og gjest her.

De aller fleste, og ikke bare menn, selv om jeg tror de fortsatt her et lite forsprang på oss jenter, vil under de rett omstendigheter være i stand til utroskap. Jeg tror de aller fleste har som inntensjon å "holde seg på matta", men ofte så blir fristelsen for stor.

Som gjest sa så er det vil ikke akkurat i startfasen av et forhold man er utro, men heller når hverdagen kommer sigende.

Jeg har alltid vært litt guttejente og dermed kompis med mange gutter, i forskjellige miljøer. Og må vel også si at jeg ikke har truffet en eneste mann jeg ikke mener er i stand til å være utro. Det har vært noen få av dem, men etter at jeg selv havnet til sengs med en av dem som jeg var mest sikker på var av den trofaste sorten, så innså jeg at det faktisk var litt naivt :roll: Jada, bare kjeft på meg for å ha gått til sengs med ham, men det er faktisk ikke mitt problem så lenge jeg selv er singel og ikke legger meg langflat etter fyren.

Den første påstanden gikk på at alle menn vil være utro så snart de får muligheten. DET tror jeg ikke noe på. Men at de alle er i stand til det under de rette omstendigheter, ja den overbevisningen er det ikke lett å få meg fra.

Det finnes helt sikkert unntak som bekrefter regelen :wink:

Lilly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første påstanden gikk på at alle menn vil være utro så snart de får muligheten. DET tror jeg ikke noe på. Men at de alle er i stand til det under de rette omstendigheter, ja den overbevisningen er det ikke lett å få meg fra.

Det finnes helt sikkert unntak som bekrefter regelen :wink:

Det er en enorm forskjell på det å kunne komme til å være utro under de rette omstendighetene, og det å bevist forsøke å få seg noe som Tormod hevder at "nesten alle menn" vil forsøke. Kristian mente altså at ikke alle menn vil forsøke dette og han har etter min erfaring helt rett.

For de som er svin og gang på gang er utro, de gjør som Tormod her, er villige til å oppsøke horehus for å slippe å runke *patetisk*.

Mens de som ikke vil være utro og ikke bevisst forsøker å få seg noe, men som alikvel er utro under de rette omstendighetene faller veldig ofte for fristelsen pga. av den andre personen. Jeg har sørget for det selv en gang i tiden. Det var en mann til en kollega av meg som jeg hadde så vanvittig lyst på og jeg sa det til han flere ganger. Han takket høfflig nei og sa han var gift. Jeg ga meg ikke og la ut agn etter agn for å få han, gikk så langt at jeg fortalte han på dansegulvet at jeg gikk uten truse, at jeg var våt, og at jeg ville at han skulle ta meg. Til slutt ga han etter og var dermed utro mot sine kone. Men hadde jeg holdt meg unna, så hadde det ikke skjedd, så ja det er stor forskjell på menn når det gjelder dette.

Dessuten, vis meg også den jenta som som under de rette omstendighetene ikke kan komme til å være utro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil påstå at Kristians miljø er atypisk, og helt annerledes enn mine erfaringer på slike turer. Da skal man også tenke på at kameratmiljøet mitt er helt andre menn enn mennene i jobbkollega-miljøet mitt. Så man kan ikke påstå at jeg kommer fra èn type miljø.

Herregud da mann- liksom du vet hvordan alle menn er... Vil likegjerne påstå at dine erfaringer er atypiske!!

Jeg kjenner massevis av menn som er supertrofaste mot sine kvinner- og det selv om det kommer masse tilbud. Og miljøene er høyst forskjellige.

Ok kanskje noen menn er sånne drittsekker- får bare håpe at de en dag får igjen så det virkelig smeller!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest trår til skikkelig her ser jeg, med fire like budskap ;-)

Morlock: Selvfølgelig beholder man slike opplevelser for seg selv, noe annet trodde du heller ikke, regner jeg med....

Jeg og min kjære har det forøvrig så bra sammen, at noe nytt "mannebein" foreløpig ikke har vært noe tema. Heller ikke er det noe som helst ønske fra min side om å finne noe nytt "kvinnebein". Hun er, og kommer alltid til å være, kvinnen i mitt liv.

Forøvrig er jeg enig med Gjest i at dette vel egentlig sjelden er ofte forekommende TIDLIG i et forhold, det oppstår først etter de normale 4-8 år.

Misty: Jeg har et par ganger i denne debatten, sagt at det FINNES NOEN SVÆRT FÅ menn som ikke har slike småknull i blant. Sannsynligvis vil du slippe "å komme ut for en mann som meg", ihverfall hvis du er i et tidlig forhold, for da vil heller ikke du ha behovet for sex med andre enda, og således signaliserer det til omverdenen, og får "være i fred" ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tormod:

Da er det selfølgelig greit at kvinnen du lever med får seg masse, deilig, stor k*k også?

Hun har 100% sikker merket at du har hatt sex med andre kvinner.

Hvis hun ikke har sagt no, er det forde hun får seg else were og er fornøyd med det.

Dere kan jo bare bli enig om å ha et åpent forhold.

Du sier du elsker din kvinne?

Hun hadde sikkert blitt såret av det faktum at du knu**er andre kvinner.

Og hvis man med vilje sårer den man elsker, ja da elsker man vel egentlig ikke.

Hvorfor ikke spørre damene om de vil være med på tre- kant eller liknende? Det kan jo hende de ville vært interessert.

Hvis ikke spenningen forsvinner da... Meningen er kanskje å ikke ha med den kvinnen man påstår å elske.

Jeg har fått mange tilbud på byen i helgene av deilige menn som jeg kunne tenke meg og å sex med...

Men jeg gjør det aldri forde jeg elsker min mann og nyter heller av det sexlivet som vi har opparbeidet oss etter 4 år sammen.

Sexlivet blir bedre og bedre forde vi snakker sammen og eksperimenterer

med forskjellige ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

En masse innstillinger her som skremmer vettet av meg. Krysser fingre for at jeg ikke finner sambo med disse innstillingene. Selv om jeg vel kan si meg innmari enig i siste innlegget her.... - Lizbet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil til slutt si at "rette omstendigheter" ofte har noe med alkohol å gjøre, for begge kjønn som "har seg litt på si".

Registrerer ellers at jeg får så ørene flagrer av diverse kvinnemennesker her, det raker meg midt på ryggen. så lenge jeg har opplevd at det er svært langt i mellom de "prakteksemplar" av menn som klarer stå i mot.

Samme hvilke pidestaller dere ønsker å plassere deres egne menn på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...