AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #1 Del Skrevet 6. mai 2021 jeg er mest trolig på tur inn i tidlig overgangsalder 37 år gammel. venter på prøvesvar. kjenner på en enorm sorg, en livskrise. jeg har ingen barn, men kjenner at innerst inne ønsker jeg det . prøvde å få barn med tidligere samboer da jeg var 33 år. alt var helt topp med meg, det var mannen som var problemet. vi fikk ingen hjelp i offentlig helsevesen, grunnet en tidligere historikk i dps. forholdet tok slutt pga dette. jeg har jo lett etter ny mann. den nye mannen har ingen store ønsker om barn, og når jeg har spurt sier han bare at han ikke vet , og at det ikke er noe ønske hos han. har null forståelse eller sympati for at jeg trolig er i tidlig overgangsalder - han driter mildt sagt i det. jeg er nå ganske sint, og tenker at om prøvesvarene er positive, så avslutter jeg forholdet. Jeg gidder ikke flere menn- og ser ikke poenget med å være så seriøs, når dem ikke er seriøs tilbake. Anonymkode: 09596...3b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #2 Del Skrevet 6. mai 2021 Ok. Anonymkode: c8409...2fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 6. mai 2021 #3 Del Skrevet 6. mai 2021 Trist å høre at du ikke finner den rette mannen. Men i dag kan man få barn alene. Snakk med legen din! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Laffatus Skrevet 6. mai 2021 #4 Del Skrevet 6. mai 2021 Er ikke det litt tidlig merker jeg ble stressa er selv 37 og prøver og få barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #5 Del Skrevet 6. mai 2021 💕 Anonymkode: 98412...cf1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #6 Del Skrevet 6. mai 2021 Laffatus skrev (1 time siden): Er ikke det litt tidlig merker jeg ble stressa er selv 37 og prøver og få barn Ikke normalt nei. Hetetoktene kan være angst , men den merkelige mensen ? Anonymkode: 09596...3b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Laffatus Skrevet 6. mai 2021 #7 Del Skrevet 6. mai 2021 Behøver ikke og være noe galt ,Du er sikker du ikke har lavt eller høyt stoffskifte og det kan være grunn av nerver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 6. mai 2021 #8 Del Skrevet 6. mai 2021 Først: 37 år er unormalt tidlig for overgangsalder, gjennomsnittsalder for overgangsalder er 53 år i Norge. En annen ting, allerede ca 10 år FØR overgangsalderen inntreffer er ofte eggene våre markant dårlige og det er vanskeligere å bli gravid. Når det gjelder mannen din som «ikke vet» kan du jo enten bare fortelle han at barn er viktig for deg og at om dere skal være sammen vil du prøve / at du ikke tenker bruke prevensjon mer. Nå virker kanskje ikke forholdet på topp i utgangspunktet , siden du sier du tenker dra fra han, men uansett hva du gjør: anbefaler deg da å kanskje få barn alene, med prøverør og donor. skulle det ikke gå; at du faktisk ER i overgangsalder, så finnes det andre muligheter. Ikke helt det samme; men det er mange barn i Norge som trenger fosterhjem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #9 Del Skrevet 6. mai 2021 Assistert befruktning hvis du har det i deg å bli mamma alene. Kanskje blir det barn, kanskje ikke. Da har du iallefall prøvd, og sorgen blir lettere å bære. Anonymkode: d52ca...e6d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #10 Del Skrevet 6. mai 2021 jeg hadde full utredning for noen år siden og alle prøver var normale. ingenting som tydet på tidlig overgangsalder ut fra de prøvene.... Anonymkode: 09596...3b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #11 Del Skrevet 8. mai 2021 Jeg hadde full utredning som 37-åring. Alt så bra ut, veldig bra. Fått to barn siden. Jeg hadde flere tegn på overgangsalder. Ekstrem nattesvette osv, men det kan det jo umulig ha vært. Hvilke symptomer har du på det TA S? Anonymkode: 1e2f4...ebd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #12 Del Skrevet 8. mai 2021 hetetokter, mens borte i 2 mnd. kom tilbake og var ekstrem sterk. pleier ikke blø så mye. huden har forandret seg (rynketryne ) og grått hår. Anonymkode: 09596...3b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #13 Del Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): hetetokter, mens borte i 2 mnd. kom tilbake og var ekstrem sterk. pleier ikke blø så mye. huden har forandret seg (rynketryne ) og grått hår. Anonymkode: 09596...3b5 Dette trenger ikke ha noe som helst med tidlig overgangalder å gjøre. Hvorfor tar du sorgene på forskudd? Blodprøvene vil gi et svar på det og det kan være noe helt annet som gjør at du blør så mye: B12 eller jernmangel f.eks. Hvorfor tar du ikke bare grep og prøver følge ditt ønske om en familie? Du har ikke lang tid uansett. Kvitt deg med det droget av en mann som ikke er interessert i å ta forholdet videre, og ikke bruk mer tid på menn når du er 37 og de bare kaster bort tiden din, stadig vekk. Fåtallet av dem vil noe som helst uansett, så å finne en god mann er som å lete etter nåla i høystakken. Prioriter heller å få hjelp med å få barn alene om dette er et høyt ønske og sjekk hvilken aldersrammer som gjelder med det samme i Norge. Da har du i det minste prøvd å få noe av det du ønsker deg i livet. Anonymkode: 5d640...6de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #14 Del Skrevet 8. mai 2021 blodprøvene viser at jeg har for mye jern i blodet.. Anonymkode: 09596...3b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Laffatus Skrevet 9. mai 2021 #15 Del Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 8.5.2021 den 13.44): blodprøvene viser at jeg har for mye jern i blodet.. Anonymkode: 09596...3b5 Sa legen hva de skulle gjøre med dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #16 Del Skrevet 9. mai 2021 nei Anonymkode: 09596...3b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå