AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #1 Skrevet 6. mai 2021 Om jeg heller kan faste og ta viktige næringsstoffer som kosttilskudd to dager i uka vil jeg heller det enn å unngå alt mulig av matvarer. Vil det ha like god effekt? Anonymkode: 3ae4a...39b
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #2 Skrevet 6. mai 2021 Du må rådføre deg med kyndig lege, ernæringsfysiolog eller annen egnet fagperson, IKKE spørre her på KG. Du vet ikke hvem du får svar fra, du vet ikke om svarene er korrekt ei vet vi heller hele historien din. Anonymkode: 675d9...d50 2
Gjest byråkrati Skrevet 6. mai 2021 #3 Skrevet 6. mai 2021 Hva mener du? Har du en sykdom der du har opphoping av vitaminer? I så fall må du snakke med lege...
Gjest byråkrati Skrevet 6. mai 2021 #6 Skrevet 6. mai 2021 Just now, AnonymBruker said: Legen vet ikke Anonymkode: 3ae4a...39b Du må nesten forklare hva du snakker om. Har du en sykdom? Hvilke vitaminer har du for mye av og hvorfor?
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #7 Skrevet 6. mai 2021 Mest sannsynlig ikke. Næringsstoffer balanserer hverandre, så de du ikke har for mye av kan du jo ende opp med mangler på. Umulig for oss å vite så hør på legen din. Anonymkode: fa51f...8c3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #8 Skrevet 6. mai 2021 Hvis legen ikke vet så må hen henvise deg til en spesialist. Anbefaler IKKE å faste uten å ha rådført deg med ernæringsfysiolog. Hvilke matgrupper er det du bør spise mere av som du heller vil ta vitaminer for? Anonymkode: 08f32...900
Matas Skrevet 8. mai 2021 #9 Skrevet 8. mai 2021 Kjære trådstarter, Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. Med vennlig hilsen, Matas, mod.
Anbefalte innlegg