Gjest Huff Skrevet 3. september 2005 #1 Skrevet 3. september 2005 Jeg har en sterk mistanke om at min gravide kollegas ektemann er utro mot henne. Jeg er ikke 100% sikker så jeg skal ikke gjøre noen ting, men hvis jeg finner ut at dette stemmer, hva skal jeg gjøre? Jeg kjenner ikke mannen. Hva ville du gjort i en slik sak?
Gjest Embla s Skrevet 3. september 2005 #2 Skrevet 3. september 2005 Ehm. Du har misstanke om at mannen (som du ikke kjenner) til en (gravid) kollega kanskje er utro? Også lurer du på hva DU skal gjøre med det? :klø: Nei, du får vel ringe ham da.. og si at du tror at han kanskje er utro, også får du si at du gir han fem minutter på å fortelle sin gravide kone dette, hvis ikke ser du deg nødt
lillesky Skrevet 3. september 2005 #3 Skrevet 3. september 2005 Jeg synes ikke du skal gjøre noe med det. Jeg hadde ikke gjort noe. Men kjenner du kona da?
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2005 #5 Skrevet 3. september 2005 Jeg har en sterk mistanke om at min gravide kollegas ektemann er utro mot henne. Jeg er ikke 100% sikker så jeg skal ikke gjøre noen ting, men hvis jeg finner ut at dette stemmer, hva skal jeg gjøre? Jeg kjenner ikke mannen. Hva ville du gjort i en slik sak? ← tilfeldig at det er mange tråder av den type problemer her inne? Hva du skal gjøre? Ingenting. Dette har du ikke noe med. Hva om du sa noe til henne? Hvordan tror du det ble for henne? Dette fører ikke noe godt med seg. Og om du har tenkt å gjøre noe, hva er grunnen i så tilfelle?
Gjest Embla s Skrevet 3. september 2005 #6 Skrevet 3. september 2005 tilfeldig at det er mange tråder av den type problemer her inne? Hva du skal gjøre? Ingenting. Dette har du ikke noe med. Hva om du sa noe til henne? Hvordan tror du det ble for henne? Dette fører ikke noe godt med seg. Og om du har tenkt å gjøre noe, hva er grunnen i så tilfelle? ← så enig med deg, Gjest. Sitter ellers og venter på at det skal komme 15 svar med ulike varianter om at hun skal tvinge den påståtte utro mannen til å bekjenne for sin gravide samboer (likegyldig om han faktisk har vært utro eller ikke ) (og alle som klør etter å "ordne opp" i andre liv, burde ta seg en pause og lese Villanden, )
Gjest Isabellas Skrevet 3. september 2005 #7 Skrevet 3. september 2005 Jeg har en sterk mistanke om at min gravide kollegas ektemann er utro mot henne. Jeg er ikke 100% sikker så jeg skal ikke gjøre noen ting, men hvis jeg finner ut at dette stemmer, hva skal jeg gjøre? Jeg kjenner ikke mannen. Hva ville du gjort i en slik sak? ← Jeg ville iallefall ikke sagt noe til henne. Hadde min egen vært utro, hadde jeg heller ønsket å være "lykkelig uvitende" om det. Ser jeg tegn på utroskap, lukker jeg heller øynene for det. Ikke alle kvinner ønsker å vite alt som skjer.
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2005 #8 Skrevet 3. september 2005 Jeg fikk vite at min var utro da jeg var gravid og jeg skal love deg at det fikk svangerskapshormonene til å rocke!!! Jeg endte med å gå fra han og svangerskapet ble ikke så rosenrødt som det burde være. Tror jeg ville holdt den hemmeligheten helt for meg selv.. Alt kommer nok for en dag, men alt til sin tid!
Trampe Skrevet 5. september 2005 #9 Skrevet 5. september 2005 Alt til sin tid, ja. Men jeg er VELDIG uenig med Isabellas som sier at hun heller ville vært lykkelig uvitende...hvis mannen min var utro ville jeg vært evig takknemlig overfor den som sa det til meg, så jeg kunne komme meg vekk fra svinet før han smittet meg med noe.... tenk på den følelsen kona får når hun får vite at "alle" andre fikk vite det før henne. For om du vet det, vet garantert andre det også. Hvis jeg var deg ville jeg ikke tenkt på å si noe når du ikke vet helt sikkert. Det kan definitivt gjøre vondt verre. Hva om du tar feil? Men hvis du er 100 prosent sikker ville jeg på en eller annen måte latt kona få vite det. Det fortjener hun.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2005 #10 Skrevet 5. september 2005 Alt til sin tid, ja. Men jeg er VELDIG uenig med Isabellas som sier at hun heller ville vært lykkelig uvitende...hvis mannen min var utro ville jeg vært evig takknemlig overfor den som sa det til meg, så jeg kunne komme meg vekk fra svinet før han smittet meg med noe.... tenk på den følelsen kona får når hun får vite at "alle" andre fikk vite det før henne. For om du vet det, vet garantert andre det også. Hvis jeg var deg ville jeg ikke tenkt på å si noe når du ikke vet helt sikkert. Det kan definitivt gjøre vondt verre. Hva om du tar feil? Men hvis du er 100 prosent sikker ville jeg på en eller annen måte latt kona få vite det. Det fortjener hun. ← ja, det er jo fort og lettvint i dag å flytte fra svinet. I tillegg gravid. Det er ikke alle kvinner som takler både svangerskap og sannhet om sin mann. Om det er sant i sladderen da. Stakkars kvinner, så usle dere er. Tenk å bry seg sånn om andres liv. Ha kan man egentlig hjelpe den gravide med å si sannheten? mange som er utro og håper det aldri kommer opp. faktisk så vil mange mange ekteskap oppleve dette en gang. da trenger vi mase kjerringer til å ringe på dørene rundt omkring. Det er vel mange her inne som melder seg frivillig som budbringere?
Gjest Bellatrix Skrevet 5. september 2005 #11 Skrevet 5. september 2005 Alt til sin tid, ja. Men jeg er VELDIG uenig med Isabellas som sier at hun heller ville vært lykkelig uvitende...hvis mannen min var utro ville jeg vært evig takknemlig overfor den som sa det til meg, så jeg kunne komme meg vekk fra svinet før han smittet meg med noe.... tenk på den følelsen kona får når hun får vite at "alle" andre fikk vite det før henne. For om du vet det, vet garantert andre det også. Hvis jeg var deg ville jeg ikke tenkt på å si noe når du ikke vet helt sikkert. Det kan definitivt gjøre vondt verre. Hva om du tar feil? Men hvis du er 100 prosent sikker ville jeg på en eller annen måte latt kona få vite det. Det fortjener hun. ← Enig. Om det skjer vil jeg vite det, men jeg vil ikke at noen skal komme og si ting som bare er spekulasjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå