LilleBille Skrevet 3. september 2005 #1 Skrevet 3. september 2005 Jeg har lang oppkjørsel og det har en tendens til å legge seg mose på kantene. Til nå har jeg skrapt mosen vekk - men det er tungt og kjedelig. Vet at det finnes mosefjerner for plener - men finnes det noe som kan sprøytes på asfalt/heller el? Og hvid ere har prøvd det - hvordan fungerte det?
Gjest Violetta Skrevet 3. september 2005 #2 Skrevet 3. september 2005 Vegvesenet bruker i hvert fall noe som de sprøyter langs veikanter her i distriktet. Vet ikke hva det er. Du kunne kanskje spurt?
Pølsa Skrevet 3. september 2005 #3 Skrevet 3. september 2005 Tror nok du kan bruke nøyaktig det samme som du bruker på plenen. Asfalten tar hvertfall ikke skade av det.
LilleBille Skrevet 4. september 2005 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2005 Da har jeg prøvd med med Roundup .. noe de også anbefalte på hagesenteret .. så da krysser jeg fingrene for at jeg slipper å skrape på en stund.
Kristin Skrevet 4. september 2005 #5 Skrevet 4. september 2005 Høytrykksspyler?? det bruker jeg..... har stein på gårdsplassen...
LilleBille Skrevet 4. september 2005 Forfatter #6 Skrevet 4. september 2005 Har høytrykkspyler - men ikke vann nok til at det kan bli høytrykk - så det er desverre utelukket - men ellers var jo det en god ide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå