Nanella Skrevet 3. september 2005 #1 Skrevet 3. september 2005 Er det noen som har noe erfaring med det? Jeg fant noen støvletter jeg gjerne skulle hatt der, men er litt usikker... Jeg bruker str. 37/38 skal jeg da bestille str. 7??? Takker for svar!
Gjest Hel Skrevet 3. september 2005 #2 Skrevet 3. september 2005 Jeg bruker 36 og bestiller alltid 6 når jeg kjøper Amerikanske sko. Har alltid passet fint. Så jeg ville bestilt 37 hvis det er den størrelsen du bruker mest.
Gjest gjest1 Skrevet 3. september 2005 #3 Skrevet 3. september 2005 Jeg har funnet ut at det er lurest å bestille ett nr større på nettet enn jeg egentlig bruker. Jeg har bestilt sinnsykt mange sko på nettet, så for min del har dette fungert best. Men kan jo hende at noen har andre erfaringer enn meg.
Nanella Skrevet 3. september 2005 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2005 Da tror jeg kanskje jeg går opp en str. Jeg har jo faktisk brukt mye 38 også, i tillegg er det vinterstøvletter det er snakk om... Har dere vært fornøyd med sko dere har bestilt på nettet da? Har de svart til forventingene?
Ephemera Skrevet 3. september 2005 #5 Skrevet 3. september 2005 Må bare legge inn her at Victorias Secret leverer lynraskt når du bestiller på nettet! Jeg bestilte en tirsdag formiddag og la inn lengste leveringstid = en måned fordi det var billingst. Samme fredag ble pakken levert på døra mi hjemme i Trondheim!!! Det gikk jo nesten raskere enn å fly fra USA!!! Ikke måtte jeg betale toll heller! Når det gjelder skostørrelser, aner jeg ikke... Amerikanske størrelser er jo annerledes enn norske, men jeg har forstått det som at de har varer fra forskjellige land? Ei venninne sa at VC har franske og spanske størrelser, noe som gjorde meg meget skeptisk. Men den buksa jeg bestilte var laget i Canada og hadde amerikansk størrelse...
Gjest Isabellas Skrevet 3. september 2005 #6 Skrevet 3. september 2005 Da var du heldig ephemera, for min bestilling på en enkel liten nattkjole tok over tre måneder før den dukket opp, så jeg trodde den hadde kommet bort i posten. Dette var i fjor da, så kan jo hende at de har forbedret seg. NB: nattkjolen bestilte jeg i XS, men den var likevel litt stor, så jeg har inntrykk av at de er store i størrelsene. Men tror det er en str som er XXS også...
Gjest Dalwhinnie Skrevet 3. september 2005 #7 Skrevet 3. september 2005 Jeg har handlet fra VS en gang tidligere, og da gikk det greit. Nå sist jeg bestilte ble imidlertid pakken borte underveis to ganger, så jeg ga opp. De var imidlertid veldig greie på kundeservice, så jeg fikk tilbake pengene mine, men noe undertøy ble det ikke.
Nanella Skrevet 3. september 2005 Forfatter #8 Skrevet 3. september 2005 Hmmmm, skal jeg bestille da... ååååå de sier at de skoene jeg ønsker kan leveres til meg 5 okt, men om jeg betaler 20 dollar ekstra får jeg de 20 sept. Det er så vanskelig å bestemme seg.....!!!!
Ephemera Skrevet 3. september 2005 #9 Skrevet 3. september 2005 Hmmmm, skal jeg bestille da... ååååå de sier at de skoene jeg ønsker kan leveres til meg 5 okt, men om jeg betaler 20 dollar ekstra får jeg de 20 sept. Det er så vanskelig å bestemme seg.....!!!! ← Det er tydeligvis forskjellig hvor lang tid de bruker på å levere, men husk bare at jeg også fikk det tilbudet om å betale 20 dollar ekstra for å få dem litt tidligere, men så tok det bare 3 dager selv om jeg valgte den lengste leveringstiden... Jeg kunne jo ikke fått pakken noe raskere...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå