Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Syns ikke belysningen på badet eller leiligheten har optimalt lys når jeg skal sminke meg. Vurderer å kjøpe et lite sminkelys med LED-lys som kan plasseres på et bord. Noen her som har et slikt lys, er det verdt å kjøpe det?

Vurderer å kjøpe denne: https://lyko.com/no/browgame-cosmetics/browgame-cosmetics-original-lighted-makeup-mirror?gclid=EAIaIQobChMI4uDPtYC18AIVitiyCh1OWgBHEAQYBiABEgIaNfD_BwE

Anonymkode: 338ff...7eb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har speil med lys på sminkebordet. Kjøpte et speil på tise til 50 kr, og lys på ebay til 80 kr som jeg klistret på. Tror nesten ikke jeg hadde klart meg uten, nå som jeg er så vant til å ha det. Er verdt å kjøpe, men kan gjøres billigere enn det du linker til. 

Anonymkode: 899e4...e63

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker mitt hver dag!

Anonymkode: ce025...a89

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.5.2021 den 14.04):

Jeg har speil med lys på sminkebordet. Kjøpte et speil på tise til 50 kr, og lys på ebay til 80 kr som jeg klistret på. Tror nesten ikke jeg hadde klart meg uten, nå som jeg er så vant til å ha det. Er verdt å kjøpe, men kan gjøres billigere enn det du linker til. 

Anonymkode: 899e4...e63

Har ikke noe sminkebord dessverre, men ville ha et lite sminkespeil som kan plasseres på et random bord. Kan du linke meg hvilket lys som kan klistres fast på speil? Takk for tips🙏

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.5.2021 den 14.06):

Jeg synes det er nyttig, men du trenger da ikke et så dyrt.

Jeg har dette som er helt supert, har tre grader på lysstyrken:

https://www.blivakker.no/product/3126662?from=kelkoo&gclid=Cj0KCQjwp86EBhD7ARIsAFkgakhYD_Gl1brcUAXpzhOMRgM_xZBaKTGQbHNxur_DyUjsy9YBx2seRnQaAl10EALw_wcB

Anonymkode: eed05...8c9

Takk for link👍🏻 Den var rimelig og var fin. Rakk å bestille sminkespeilet fra kicks, likte godt at det følger med et forstørrelsesglass, men sender det tilbake hvis jeg ikke er fornøyd, ettersom den var såpass dyr. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.5.2021 den 21.30):

Jeg bruker mitt hver dag!

Anonymkode: ce025...a89

Håper jeg blir fornøyd med lyset🙏

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.5.2021 den 14.06):

Jeg synes det er nyttig, men du trenger da ikke et så dyrt.

Jeg har dette som er helt supert, har tre grader på lysstyrken:

https://www.blivakker.no/product/3126662?from=kelkoo&gclid=Cj0KCQjwp86EBhD7ARIsAFkgakhYD_Gl1brcUAXpzhOMRgM_xZBaKTGQbHNxur_DyUjsy9YBx2seRnQaAl10EALw_wcB

Anonymkode: eed05...8c9

Endte opp med å returnere sminkespeilet som jeg kjøpte fra Kicks, det var for lite og jeg likte ikke å bruke den, så jeg bestilte dette speilet som du linker til og liker det så mye bedre, og prisen var super! Takk😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...