Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet en flott mann i 4 mnd, og vi har det veldig fint sammen 😊 jeg er veldig forelska, og jeg tror det samme gjelder for han. Vi legger planer fremover i tid, tilbringer mye tid sammen, og selv om vi ikke har satt en merkelapp på oss, vil jeg tro vi begge ser på oss som et par.

Men, vi har ikke snakket om oss, eller satt ord på hva vi føler og vil, og jeg kjenner behov for å ta en prat med han, for å forsikre meg om at vi ønsker det samme, før det går så langt at vi kan risikere at en av oss blir skikkelig såra.

Problemet er bare at jeg syns det er fryktelig vanskelig å ta initiativ til denne praten.

Hvordan har dere andre gjort det? Hvordan innleder man en sånn samtale? Og hva bør en sånn samtale inneholde?

Anonymkode: 42cc5...293

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er vi eksklusive? sa en kjæreste til meg.

Da ble det ganske fort avklart og vi pratet om hva vi ville fremover🙂

Anonymkode: 1f3eb...a93

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

4 mnd med dating?? Og dere tør ikke å ta samtalen? Hvor gamle er dere egentlig? 

Anonymkode: 26964...5ec

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

"Jeg trives veldig godt med deg og føler jeg kan være meg selv med deg. Jeg er trygg på deg. Håper vi har det akkurat sånn her om 40 år og... 😉

Anonymkode: bec19...5d1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

4 mnd med dating?? Og dere tør ikke å ta samtalen? Hvor gamle er dere egentlig? 

Anonymkode: 26964...5ec

Det her sier jeg også........ Er det ikke veldig lang tid for ikke å ha avklart sånt?? Kan det hende han holder deg på gress TS?

Anonymkode: df277...610

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar 😊

Jeg er helt sikker på at han ikke holder meg på gress, og jeg er også helt sikker på at det ikke er noen andre. 

Vi har vel bare ikke tenkt at vi måtte snakke om noe, da begge har hatt det fint sånn vi har hatt det sammen. Men nå har vi møttes i såpass lang tid, at jeg kjenner behovet for å ta en prat, og forsikre både meg og han om at vi vil det samme.

Jeg er veldig trygg på at utfallet av praten blir slik jeg ønsker, men det er liksom noe med det å få satt ord på ting, samt høre han si det samme. Til tross for at jeg er såpass trygg på det hele som jeg er, er det altså vanskelig å ta opp temaet. Jeg er generelt veldig dårlig på å snakke om følelser.

Vi skal tilbringe helga sammen, så jeg får nok bare hoppe i det da. Jeg syns bare det er vanskelig å vite hvordan jeg skal innlede samtalen 🙈

TS

Anonymkode: 42cc5...293

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...