Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor vanlig er det å bleke tennene hos tannlegen? Jeg har veldig lyst til å gjøre det selv, men synes det er veldig lite info om priser på hjemmesidene til diverse tannleger i mitt område. Lurer derfor på om det kun er de mest forfengelige som bleker tennene eller om det er mer vanlig enn man skulle tro.

Anonymkode: 3dcea...ced

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor vanlig er det å bleke tennene hos tannlegen? Jeg har veldig lyst til å gjøre det selv, men synes det er veldig lite info om priser på hjemmesidene til diverse tannleger i mitt område. Lurer derfor på om det kun er de mest forfengelige som bleker tennene eller om det er mer vanlig enn man skulle tro.

Det er nokså vanlig. Jeg var hos tannlegen nå i forrige uke på en årlig sjekk, og jeg ble faktisk anbefalt tannbleking for å prøve å minimere noe av synligheten på mineralisasjonsforstyrrelsene som oppsto da jeg var barn. 

Skal du først bleke tennene er det aller tryggeste å gjøre dette i regi av tannlege. Husk at det er skinnene som er dyre, ikke selve blekemiddelet. Jeg hadde disse skinnene fra før av, så jeg betalte i denne omgang kun for blekemiddelet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Sprinkle skrev (5 minutter siden):

Det er nokså vanlig. Jeg var hos tannlegen nå i forrige uke på en årlig sjekk, og jeg ble faktisk anbefalt tannbleking for å prøve å minimere noe av synligheten på mineralisasjonsforstyrrelsene som oppsto da jeg var barn. 

Skal du først bleke tennene er det aller tryggeste å gjøre dette i regi av tannlege. Husk at det er skinnene som er dyre, ikke selve blekemiddelet. Jeg hadde disse skinnene fra før av, så jeg betalte i denne omgang kun for blekemiddelet. 

Takk for svar! Har akkurat bestilt time for bleking av tennene neste uke, veldig spent på hvordan det blir. Har ikke behov for selvlysende tenner akkurat, men vil helst at de ser ordentlig hvite ut. Opplevde du at tennene ble betydelig lysere? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Takk for svar! Har akkurat bestilt time for bleking av tennene neste uke, veldig spent på hvordan det blir. Har ikke behov for selvlysende tenner akkurat, men vil helst at de ser ordentlig hvite ut. Opplevde du at tennene ble betydelig lysere? 

Ja, det gjorde jeg sist gang jeg gjorde det. Jeg var fornøyd etter 5-6 netter med bleking :) Ønsker heller ikke at de skal se unaturlig hvite ut, for da blir plutselig flekkene enda mer synlige

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg gjorde det nettopp, ser minimalt med forskjell. Så det fungerer ikke like godt på aller. Er i 30 årene og har gulskjær i tennene. 

Anonymkode: 1b7b1...ba2

Skrevet

Hvorfor ikke bare få støpt skinne å gjøre det hjemme?

AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig vanlig. Nå er det ti år siden jeg sluttet i jobben som tannhelsesekretær, men da hadde vi flere blekinger i uken på kontoret (med maskin) og jeg laget sikkert 4-5 blekeskinner i uken for hjemmebruk. 

Anonymkode: 8c346...67d

• Liker 1
Skrevet

Kan noen anbefale noen tannlegesenter som virkelig har gjort tenna hvite etter klinikkbleking? Altså hvor resultatene virkelig har vært gode? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...