AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #1 Skrevet 6. mai 2021 Grunnen til dette er fordi de har prøvd å mange år uten å bli gravide. Da jeg nå ble gravid, etter å ha prøvd en stund, sa hun dette til meg. Vet ikke helt hva jeg burde gjøre Anonymkode: 32999...ec6
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #2 Skrevet 6. mai 2021 Bare drit i hva hun sier, hun er tydligvis bare sjalu . Anonymkode: a6076...036 12
Fiffig Skrevet 6. mai 2021 #3 Skrevet 6. mai 2021 Vurderer du virkelig å ta abort fordi venninna di slenger det ut? Jeg mistenker sterkt at dette aldri har hendt. 24
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #4 Skrevet 6. mai 2021 Si til henne at selv om hun sliter med å få barn, så var det veldig stygt sagt av henne. Hvis hun sa dette til deg så hadde jeg også vurdert å kutte henne ut. Du skal selvsagt ikke ta abort fordi hun vil, det er ikke slik at det er den som har prøvd lengst som fortjener barn først. Noen blir gravide ved uhell, andre bruker lang tid. Du må tenke på deg selv her. Anonymkode: 8dccb...2c9 8
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #5 Skrevet 6. mai 2021 Som om hun fortjener barn først? Bra du setter henne som «venninne», en ekte venninne ville aldri sagt noe sånt... Anonymkode: db46c...6b1 4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #7 Skrevet 6. mai 2021 Dette var sikkert et sårt punkt for din "venninne", selv om jeg personlig hadde kuttet henne ut etter en sånn uttalelse.. Hadde sagt at det har hun ikke noe med, det er sårt at hun sliter, men det er dessverre ikke noe DU kan gjøre noe med. Barnet deres er velkomment og hun burde vært glad på dine vegne at dere fikk det til når hun selv vet hvor vanskelig det kan være. Uttalelsen er mulig sagt i affekkt, hun er i en sårbar fase. Likevel gir det ingen god grunn for å snakke slikt til deg. Jeg ønsker deg all mulig lykke til med graviditeten videre. Anonymkode: 6df1e...896 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #8 Skrevet 6. mai 2021 Forstår selvsagt at det må være sårt for henne, men hun er jo helt idiot og urimelig. Anonymkode: 1404f...d2c 1
Gjest Timeplan Skrevet 6. mai 2021 #9 Skrevet 6. mai 2021 Jeg hadde vært helt sjokkert om en venninne svarte meg slik etter at jeg fortalte at jeg ble gravid. Hva svarte du egentlig? Spurte du henne hva i alle dager hun mente med å si noe sånt? Greit nok å være i en sårbar situasjon, men sånn snakker man ikke til andre mennesker uansett.
Gjest Maxwell Skrevet 6. mai 2021 #10 Skrevet 6. mai 2021 Sa hun det sånn bråsint? Hun synes nok det er sårbart å oppleve at flere får barn, når de har prøvd lenge uten at det har skjedd noe. Men det kan ikke du noe for, så ikke tenk på det.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #11 Skrevet 6. mai 2021 Fiffig skrev (45 minutter siden): Vurderer du virkelig å ta abort fordi venninna di slenger det ut? Jeg mistenker sterkt at dette aldri har hendt. Tror du burde vurdere lesebriller. Står ingen steder at jeg jeg vurderer det. Les innlegget skikkelig før du sprer drit rundt deg Anonymkode: 32999...ec6 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #12 Skrevet 6. mai 2021 Timeplan skrev (34 minutter siden): Jeg hadde vært helt sjokkert om en venninne svarte meg slik etter at jeg fortalte at jeg ble gravid. Hva svarte du egentlig? Spurte du henne hva i alle dager hun mente med å si noe sånt? Greit nok å være i en sårbar situasjon, men sånn snakker man ikke til andre mennesker uansett. Jeg ble så satt ut at jeg ikke sa noe der og da, er lett å være etterpå klok Anonymkode: 32999...ec6 2
Gjest Timeplan Skrevet 6. mai 2021 #13 Skrevet 6. mai 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg ble så satt ut at jeg ikke sa noe der og da, er lett å være etterpå klok Anonymkode: 32999...ec6 Det skjønner jeg godt! Hadde blitt helt satt ut selv...
Fiffig Skrevet 6. mai 2021 #14 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Tror du burde vurdere lesebriller. Står ingen steder at jeg jeg vurderer det. Les innlegget skikkelig før du sprer drit rundt deg Anonymkode: 32999...ec6 Nå har jeg lest innlegget tre ganger, og det står fremdeles "Vet ikke helt hva jeg burde gjøre". Har ingen intensjoner om å spre dritt, men det kan lett leses som du vurderer å lytte til oppfordringen hennes. 10
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #15 Skrevet 6. mai 2021 2 minutter siden, Fiffig said: Nå har jeg lest innlegget tre ganger, og det står fremdeles "Vet ikke helt hva jeg burde gjøre". Har ingen intensjoner om å spre dritt, men det kan lett leses som du vurderer å lytte til oppfordringen hennes. Hun vet ikke hva hun burde gjøre med venninnen. Det tror jeg de fleste som leser tråden klarte å skjønne av seg selv. Anonymkode: 48e83...cdd 8
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #16 Skrevet 6. mai 2021 Fiffig skrev (5 minutter siden): Nå har jeg lest innlegget tre ganger, og det står fremdeles "Vet ikke helt hva jeg burde gjøre". Har ingen intensjoner om å spre dritt, men det kan lett leses som du vurderer å lytte til oppfordringen hennes. Jeg forsto at dette handlet om hva hun skulle gjøre med venninnen, ikke fosteret. Anonymkode: db46c...6b1 1
Fiffig Skrevet 6. mai 2021 #17 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg forsto at dette handlet om hva hun skulle gjøre med venninnen, ikke fosteret. Anonymkode: db46c...6b1 Bravo til deg, men jeg leste det uten vrangvilje og leste det annerledes. Det står jo bare tre knappe setninger, og uten å kjenne ts, og uten å være tankeleser, og kun ha disse setningene å gå på, tolket jeg det umiddelbart annerledes. 11
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #18 Skrevet 6. mai 2021 Fiffig skrev (1 time siden): Bravo til deg, men jeg leste det uten vrangvilje og leste det annerledes. Det står jo bare tre knappe setninger, og uten å kjenne ts, og uten å være tankeleser, og kun ha disse setningene å gå på, tolket jeg det umiddelbart annerledes. Samma her, jeg tolka det også sånn Anonymkode: 1c1ec...71a 8
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #19 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun vet ikke hva hun burde gjøre med venninnen. Det tror jeg de fleste som leser tråden klarte å skjønne av seg selv. Anonymkode: 48e83...cdd Takk 🙌 Anonymkode: 32999...ec6
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #20 Skrevet 6. mai 2021 Da hadde jeg svart noe "hadde du syntes det var greit hvis jeg sa jeg håper du aldri lykkes med å bli gravid? Ikke det nei. Slutt å være slem". Men mulig jeg hadde blitt stum av sjokk. Og puttet henne i kategorien "ha minst mulig med å gjøre" sporenstreks. Anonymkode: 624ae...0e0 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå