Gå til innhold

Kjøpe Skinnyjeans i bursdagsgave til min 16 år gamle datter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet hvilken størrelse hun bruker. Hva tror dere?

Anonymkode: 10e7a...4f8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Jeans i gave? Nei, klær er vel noe man får uansett.

Anonymkode: 7fcb6...59d

Gjest Tamsi
Skrevet

Ja, hvis hun ønsker seg det så? For meg som 16-åring hadde det vært fullstendig skivebom.

AnonymBruker
Skrevet

Runketråd.

Anonymkode: 3d7b3...2a2

• Liker 2
Skrevet

Jeans er dårlig ide, det krever masse jobb i prøverom for å finne det perfekte paret, det kan ikke bare kjøpes blindt etter størrelse. 

Du vet hvilken størrelse hun bruker, men du vet ikke hvordan rumpa hennes ser ut i den.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt, hadde blitt kjempeglad. Lurt å kunne bytte, dersom den ikke passer. Og ville sett etter noe du vet hun liker 😊

Anonymkode: 184f1...2e6

AnonymBruker
Skrevet

Hvis er er et par spesielle jeans hun ønsket seg er det tipp topp. Er det noen du plukker ut fordi du synes hun trenger det er det kjedelig gave. Basis garderoben bør de få utenom jul og bursdag.

Anonymkode: 52b00...baa

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ikke ungdom i den typen jeans lenger, nå er det vide jeans som gjelder. Så kanskje heller et gavekort på jeans?

Anonymkode: b6ddc...660

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte oppgradere garderoben til bursdag og jul, er det ikke sånn lenger? Ikke gå klær til bursdag!? 

Anonymkode: 184f1...2e6

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hæ? Jeans i gave? Nei, klær er vel noe man får uansett.

Anonymkode: 7fcb6...59d

Selvfølgelig kan man gi klær i gave, det har jeg gikk ungen min i mange år.  Sjekk str på buksene hun bruker nå, vær obs på at skinnyjeansmoten er på vei ut og at hun heller kanskje ønsker seg en løsere modell.  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mine tenåringer går ikke i skinny jeans, det er ikke poppis på VGS lenger. Kjøp noe hun liker heller. 

Anonymkode: d8995...ff0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...