Gjest Gjesta Skrevet 3. september 2005 #1 Skrevet 3. september 2005 Jeg har lyst til å ta en tur til et kjøpesenter jeg aldri har vært på før - og som er bra! Noen som kan tipse meg om kjøpesentre i Oslo-området?
tobo Skrevet 3. september 2005 #2 Skrevet 3. september 2005 Kanskje Sanvika Storsenter kan være noe. Var innom Vivikes der nylig. De har en yngre profil der nå, og den slo an hos meg.
Gjest Aloha Skrevet 3. september 2005 #3 Skrevet 3. september 2005 Hvilke har du vært på før da? Ski f.eks. er jo bra. Strømmen er også stort. Liker de digre sentrene med MASSE butikker jeg...
Gjest Gjesta Skrevet 3. september 2005 #4 Skrevet 3. september 2005 Takk! Sandvika og Strømmen er notert - har ikke vært der før, så. Jeg liker dem også STORE!
Lillesøster Skrevet 3. september 2005 #5 Skrevet 3. september 2005 Jeg er ikke så godt bevandret, men jeg liker sandvika storsenter (litt utenfor), byporten og storo. Men slike storsenter har jo stort sett det samme, med noen få unntak. Lykke til med byshopping. :smile:
Apple- Skrevet 3. september 2005 #6 Skrevet 3. september 2005 Har du bil? For hvis du først er på Strømmen, kan du like godt dra til Lillestrøm Torv, også. 5 min å kjøre, litt mindre senter, men litt andre butikker. Er du først i omegn, kan du vel kanskje dra innom Stovnersenteret, også? Og hva med Metro (litt lite, kanskje?) og Triaden på Lørenskog? Kan jo bli rene turnéen, dette!
Gjest Gjesta Skrevet 3. september 2005 #7 Skrevet 3. september 2005 Enig i at de fleste senter har det samme, men nå kjeder jeg meg sånn, og det frister ikke med de samme gamle, egentlig...har lyst å utvide horisonten litt. Tror ikke jeg orker Ski i dag IGJEN, liksom...
Gjest Gjesta Skrevet 3. september 2005 #8 Skrevet 3. september 2005 Turne høres bra ut, Apple - og jeg har bil!
Apple- Skrevet 3. september 2005 #10 Skrevet 3. september 2005 Turne høres bra ut, Apple - og jeg har bil! ← Da foreslår jeg Stovner, Triaden, Metro, Strømmen, Lillestrøm, rett ut på motorveien - med bilen full av handleposer - og hjem igjen! Jeg vil være med!!! Vinterbro har jeg bare vært på en gang for lenge siden, er det ikke litt lite? Ikke at det nødvendigvis har noe å si...
Gjest Aloha Skrevet 3. september 2005 #11 Skrevet 3. september 2005 Vinterbro er helt OK, litt mindre enn de andre vi snakker om her. Men ganske stort der og!
LilleBille Skrevet 3. september 2005 #12 Skrevet 3. september 2005 Da foreslår jeg Stovner, Triaden, Metro, Strømmen, Lillestrøm, rett ut på motorveien - med bilen full av handleposer - og hjem igjen! Jeg vil være med!!! Vinterbro har jeg bare vært på en gang for lenge siden, er det ikke litt lite? Ikke at det nødvendigvis har noe å si... ← .. og dagen etter tar du vestsiden - med CC Vest, Sandvika Storsenter og Liertoppen
Lillesøster Skrevet 3. september 2005 #13 Skrevet 3. september 2005 Noen som har vært på Vinterbro? ← Har vært der en gang, det fristet ikke til gjentagelse.
Tusenfryd Skrevet 3. september 2005 #14 Skrevet 3. september 2005 Jeg er også på Tveita senteret innimellom, for dere har de de butikkene jeg ofte trenger noe i - i tillegg til at de har en tyrkerbutikk på senteret, noe flere burde ha. Ellers er jeg mest på de som allerede er nevnt; Stovner, Lillestrøm og Strømmen.
lillesky Skrevet 3. september 2005 #15 Skrevet 3. september 2005 Shoppingsentre jeg liker: * Triaden (Lørenskog) * Strømmen storsenter (bra utvalg!) * Metro (Lørenskog, ikke langt fra Triaden, ikke så stort, men koselig) * Storo (på Storo ja! heller ikke så stort, men det er koselig og har noen fine butikker) * Sandvika storsenter De fleste er nevnt, men det er iallefall de som er verdt et besøk.
Arkana Skrevet 3. september 2005 #16 Skrevet 3. september 2005 Jeg har vært på absolutt alle kjøpesentre i og rundt Oslo og jeg synes Sandvika Storsenter er den absolutt beste.
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2005 #17 Skrevet 3. september 2005 Sandvika Storsenter er bra ja, men liker også godt CC-Vest. Litt annerledes butikker der, men også "de vanlige".
Midnattsol Skrevet 3. september 2005 #18 Skrevet 3. september 2005 Sandvika storsenter ja. Der tror jeg du kommer til å like deg kjenner jeg deg rett. Jeg likte å dra dit når jeg bodde i Oslo, heller det enn Oslo City for det er mye "koseligere" på Sandvika storsenter.
Gjest Gjesta Skrevet 3. september 2005 #19 Skrevet 3. september 2005 Da blir det Sandvika Storsenter neste gang!
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2005 #20 Skrevet 3. september 2005 .. og dagen etter tar du vestsiden - med CC Vest, Sandvika Storsenter og Liertoppen ← Trekanten er også et koselig senter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå