Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De har så mye å gjøre på reproduktiv avdeling at jeg tenker jeg spør her før jeg ringer dem.

Hvor lenge skal man bruke Synarela? Jeg tar en sprut i hvert nesebor morgen og kveld.

Skal jeg bruke nesesprayen helt frem til jeg begynner på sprøytene?

Har fått veldig lite informasjon, da de innrømmer at de ikke har så god tid til hver pasient. Man ble nesten bare godkjent for prøving og satt igang med nesespray og bedt om å ringe hvis man lurer på noe... tok 10-15minutter hos legen på konsultasjon inkludert gynekologisk undersøkelse. Legen unnskyldte seg for dårlig tid da, men likevel, det gjør jo at man blir fryktelig usikker.

Anonymkode: 8941d...e47

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

PS: Jeg vet at dette er et medisinsk spørsmål og det egentlig ikke er lov å svare på slikt på KG, men akkurat denne prosessen er vel rutine og ganske lik for de fleste? Jeg spør ikke om dosering eller tips til medikamenter for min tilstand, bare hva som er vanlig når man først bruker noe.

Hvis det er store individuelle forskjeller så beklager jeg at jeg spør, men har fått følelsen av at ting er rutine og prosessen er lik for nær sagt alle.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

Please hjelp. :)

Skrevet

Vanskelig å si om de kjører likt på alle. Mine to forsøk med synarela var to sprut morgen og kveld frem til sprøytestart, så et sprut morgen og kveld etter sprøytestart. Jeg hadde ringt og mast for å få korrekt behandling for deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...