Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger Word til min ny laptop, men skulle helst sluppet å kjøpe hele Office pakka. Er det mulig å kjøpe bare Word? Eller kan man laste det ned noe sted?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg trenger Word til min ny laptop, men skulle helst sluppet å kjøpe hele Office pakka. Er det mulig å kjøpe bare Word? Eller kan man laste det ned noe sted?

Hei Baby.

Såvidt meg bekjent kan man ikke kjøpe bare Word. Det billigste Microsoft-alternativet vil nok være Microsoft Works Suite 2005 til ca kr. 600,-. Works er IKKE kompatibel med Office, så du kan ikke uten videre åpne et Word-dokument i Works.

Office-pakkene starter på ca 1200,- (studentversjoner). Eller du kan kjøpe Microsoft Office 2003 Home som også koster omtrent 1200,-

Hvis du vil ha et billig og godt alternativ til Microsoft (som det jo finnes mye av, og som du kan åpne/redigere Word-dokumenter med), bør du ta en titt på Open Office. Den er faktisk gratis!

Skrevet

Jeg hiver meg på anbefalingen av Open Office. Finnes på både bokmål og nynorsk, og fungerer mer enn greit nok for vanlige brukere.

Skrevet
AbiWord er òg eit godt, gratis alternativ om du kun er ute etter tekstbehandling, og ikkje full office-pakke :)
Gjest Homer Simpson
Skrevet

Kan nevne at siste betaen til openoffice 2.0 er veldig bra. Tror ikke du skal ha noe problemer med å bruke den.

Skrevet

Worksuite 2005 pakken inneholder ms word 2002, men den koster nesten like mye som studentversjonen av ms office 2003 som koster kr 999,- på www.mpx.no

De har den også på elkjøp til ca 1300,-. Du trenger ikke være student.

Skrevet

Takk for tips alle sammen. Skal ta en titt på OpenOffice jeg. Har den faktisk på den stasjonære, men tenkte ikke over det.

Skrevet

Nå har jeg prøvd å laste ned OpenOffice i flere timer, men får ikke kontakt med siden der man laster ned fra. Er det noe galt med serveren tro? Har prøvd både gamle og nye versjonen av OpenOffice.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...