Guess What! Skrevet 10. mars 2002 #1 Del Skrevet 10. mars 2002 HVORFOR er alle bukser på vero moda, leneV osv.. Alt for korte til lange meg?? Jeg fant DEN knall buksa i stoff i går. men den rakk jo ikke ned til skoen en gang! Går meg på grensene at jeg BARE må kjøpe jeans. Lei av dei. Kan det ikke vere vår tur å få kjøpt råe bukser nå da? Synst de korte jentene har vert ganske mye bortskjemte nå jeg..http://kvinneguiden.no/Forum/smil/kjempesinna.gif[/img Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 11. mars 2002 #2 Del Skrevet 11. mars 2002 Nesten alle buksene er for lange til meg. Bruker str. 34-36. Men noen lager jo bukser med ulik lengde i samme str. da, og det er vel bra. Smil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2002 #3 Del Skrevet 11. mars 2002 Sjekk ut buksene på Mango, de er kjempelange. Det finne Mangobutikker i Oslo og Stavanger... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2002 #4 Del Skrevet 11. mars 2002 Buksene på Oasis er også laaaange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 11. mars 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 11. mars 2002 Takk skal dere ha Men er det ikke sånn at buksene på Oasis og Mango er veldig dyre? Også bor jeg ikke i nærheten av Oslo eller Stavanger.Bor litt feil til jeg.. jeg får ta meg en bytur jeg , og invistere på et par skikkelige bukser (for en gang skyld) 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svirra Skrevet 11. mars 2002 #6 Del Skrevet 11. mars 2002 Hei. Jeg har en kusine som er 1.82 høy og hu handler ofte pene og helt ok bukser på Lindex. Der har de bukser med 2 forskjellige lengder!! Ta dere en tur dit, lange og korte jenter Prisen der er ikke så verst heller! -og Lindex er vel mulig i nærheten av der vi fleste bor vel? Lykke til 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 11. mars 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 11. mars 2002 Har aldri tenk å gå inn på Lindex, har vert litt usikker på å kjøpe bukser der. Bare undertøy å slikt. Men jeg skal ta meg en titt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2002 #8 Del Skrevet 11. mars 2002 Buksene på Oasis ligger på mellom ca.600-800 kroner. Det synes jeg ikke er spesielt dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2002 #9 Del Skrevet 11. mars 2002 Jeg har akkyrat samme problem. bruker str 34-36 i vidde. men de er altfor korte. Men vi kan trøste oss med at vi da har en finn kropp. Slank med laange ben er jo noe de fleste gutter vil ha (og jenter vil være sånn) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2002 #10 Del Skrevet 12. mars 2002 har laaange slanke(litt for slanke syns jeg) bein..-og vil i grunnen ikke ha det. men men.Noen kommenterer at det er flott, andre er negative og kommer med fornærmende kommentarer. Ta en tur på pop-in. De fører merket c-girl og de aller fleste buksene deres finnes i str 36 i lengden. Har de ikke i butikken bestiller de gjerne til deg:) klem fra langbein:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå