Gå til innhold

For korte bukser


Guess What!

Anbefalte innlegg

HVORFOR er alle bukser på vero moda, leneV osv.. Alt for korte til lange meg??

Jeg fant DEN knall buksa i stoff i går. men den rakk jo ikke ned til skoen en gang! Går meg på grensene at jeg BARE må kjøpe jeans. Lei av dei. Kan det ikke vere vår tur å få kjøpt råe bukser nå da? Synst de korte jentene har vert ganske mye bortskjemte nå jeg..http://kvinneguiden.no/Forum/smil/kjempesinna.gif[/img

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nesten alle buksene er for lange til meg. Bruker str. 34-36. Men noen lager jo bukser med ulik lengde i samme str. da, og det er vel bra.

Smil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sjekk ut buksene på Mango, de er kjempelange. Det finne Mangobutikker i Oslo og Stavanger...

Lykke til!

icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha icon_smile.gif

Men er det ikke sånn at buksene på Oasis og Mango er veldig dyre? Også bor jeg ikke i nærheten av Oslo eller Stavanger.Bor litt feil til jeg..

jeg får ta meg en bytur jeg , og invistere på et par skikkelige bukser (for en gang skyld)

Nikke.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har en kusine som er 1.82 høy og hu handler ofte pene og helt ok bukser på Lindex. Der har de bukser med 2 forskjellige lengder!! Ta dere en tur dit, lange og korte jenter icon_smile.gif Prisen der er ikke så verst heller! -og Lindex er vel mulig i nærheten av der vi fleste bor vel? Lykke til icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri tenk å gå inn på Lindex, har vert litt usikker på å kjøpe bukser der. Bare undertøy å slikt. Men jeg skal ta meg en titt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Buksene på Oasis ligger på mellom ca.600-800 kroner. Det synes jeg ikke er spesielt dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har akkyrat samme problem. bruker str 34-36 i vidde. men de er altfor korte. Men vi kan trøste oss med at vi da har en finn kropp. Slank med laange ben er jo noe de fleste gutter vil ha (og jenter vil være sånn)

icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

har laaange slanke(litt for slanke syns jeg) bein..-og vil i grunnen ikke ha det. men men.Noen kommenterer at det er flott, andre er negative og kommer med fornærmende kommentarer.

Ta en tur på pop-in. De fører merket c-girl og de aller fleste buksene deres finnes i str 36 i lengden.

Har de ikke i butikken bestiller de gjerne til deg:)

klem fra langbein:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...