Måneblomst Skrevet 6. mai 2021 #1 Skrevet 6. mai 2021 Jeg skal snart flytte og merker meg at alt ikke er like lett å få solgt, selv for en billig penge. Det jeg da kunne tenkt meg er å gi det bort til noen som virkelig trenger det. For eksempel til en familie, alenemor/alenefar som ikke har så mye penger. Men hvor kan jeg komme i kontakt med dem? Tenker annonse på finn/facebook, men der får jeg ingen garanti for at den som får det faktisk trenger hjelpen. Jeg bor i Trondheimsområdet og tar veldig gjerne imot tips om hva jeg kan gjøre, eller hvor jeg kan henvende meg
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #2 Skrevet 6. mai 2021 Måneblomst skrev (1 time siden): Jeg skal snart flytte og merker meg at alt ikke er like lett å få solgt, selv for en billig penge. Det jeg da kunne tenkt meg er å gi det bort til noen som virkelig trenger det. For eksempel til en familie, alenemor/alenefar som ikke har så mye penger. Men hvor kan jeg komme i kontakt med dem? Tenker annonse på finn/facebook, men der får jeg ingen garanti for at den som får det faktisk trenger hjelpen. Jeg bor i Trondheimsområdet og tar veldig gjerne imot tips om hva jeg kan gjøre, eller hvor jeg kan henvende meg Det kan du aldri vite om folk trenger det mer en andre uansett hvordan du går frem, man må nesten stole på at folk når de sier de trenger det. Selvom de benytter seg av andre hjelpetjenester så betyr det ikke at de er de mest vanskeligstilte, det går jo på tillit der også. Anonymkode: ffe65...337
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå