AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #1 Skrevet 6. mai 2021 Det er snart 6 uker siden fødselen endte i et akutt keisersnitt. Har kun følt et behov for truseinnlegg i et par uker, men de to siste dagene har det kommet litt mer, og mer rødt enn tidligere. Er fremdeles ikke noe behov for noe mer enn truseinnlegg for så vidt, men har gått over til bind sånn just in case. Ikke noe særlig som kommer i det, merker det mer når jeg skal tørke etter å ha vært på do. Er fin i formen, og det lukter ikke noe (leste at det er ille om det lukter). Selv som anonym på nettet er dette fryktelig ubehagelig å spørre om, så håper inderlig dette ikke er noe veldig unormalt og forhåpentligvis går over. Har aldri hatt et keisersnitt før, så aner ikke hvordan ting skal være etter det, og fikk veldig lite informasjon på sykehuset. Anonymkode: a210f...99a
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #2 Skrevet 6. mai 2021 For meg høres det ut som renselsen din forsatt pågår. Så lenge det ikke er mengder med blod som kommer, ville jeg sett an i to uker til, og om du fremdeles blør da, ville jeg tatt en tur til legen. Anonymkode: a5951...499
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #3 Skrevet 6. mai 2021 Er det sårskorpen inni der som løsner, tro? Fikk i alle fall høre at hvis blødningen tiltok litt så kunne det være det. Hvis det fortsetter over tid er det sikkert lurt å høre ned lege eller jordmor. Anonymkode: cf86e...732
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #4 Skrevet 6. mai 2021 Så lenge du ikke har smerter eller føler deg syk, og det ikke lukter ille er det sannsynligvis helt normalt. Det kan være renselsen, eller du kan ha fått tilbake mensen. Anonymkode: 6b715...f2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå