Gå til innhold

Forslag til godt blandevann til Gin?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser mange «advarer» mot Schweppes, men jeg er veldig glad i deres Mint&Lime. Vet ikke helt om det er et sodavann eller hva, men det er veldig godt ihvertfall. Jeg pleier å bruke det samme med rosa gin da. Og lime. 

Anonymkode: df3e8...5cd

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting slår en kald red bull.

Anonymkode: e8314...0fb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke så glad i søte drinker, så brus og lignende blir ikke aktuelt for min del 

Anonymkode: 2dab9...110

AnonymBruker
Skrevet
Whistler skrev (På 6.5.2021 den 11.00):

Du kan jo starte med å styre unna tonicen fra Schweppes.  Fever Tree og Tom Henry er gode, men koster litt mer.  De kommer også med smakstilsetning som nevnt over bl a med hylleblomst (elderflower).  Kjøp noen flasker og smak deg fram, og hvis det fremdeles blir for gjennomtrenende for din smak kan du kjøre på med flere isbiter.  J

Støtter, veldig glad i tonicen fra Fever Tree! Jeg liker best vanlig og Elderflower, mannen er glad i Mediterranean.

Anonymkode: 281a5...916

AnonymBruker
Skrevet

Det er stor forskjell på tonic, støtter tipsene om å styre unna Schweppes. Meny har flere alternativer; Fever Tree, Fentimans og BritviC for å nevne noen. Vinmonopolet har enda fler.

Min personlige favorittversjon av gin & tonic er Hendricks gin med Fever Tree tonic, agurk og pepper.

Anonymkode: e36ae...6f7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Støtter, veldig glad i tonicen fra Fever Tree! Jeg liker best vanlig og Elderflower, mannen er glad i Mediterranean.

Anonymkode: 281a5...916

Vanlig og mediterranean er favorittene her. Elderflower synes jeg ble så daff i smaken. 

Anonymkode: d97a5...a70

AnonymBruker
Skrevet

Polet har fått en agurk blandevann i mai utslippet. 

Anonymkode: 907e7...742

AnonymBruker
Skrevet

Blander med bris fersken og bringebær 😄 Kanskje ikke så fancy men liker det. Ellers så er det sprite med en skive sitron og masse is.

Anonymkode: 04c44...f4d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gin bramble er drinken sin det. Virkelig verdt å prøve! Bjørnebærlikør, sitrussaft, knust is og sukkerlake.

Anonymkode: 494b8...ba0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...